ریحان گراف

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ تقی کبیری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درون سمنان، با اشاره بوسیله بارش برف درون برخی از نقاط استان سمنان و بوسیله خاص در این پایه پیش روی داشت: باران برف سبب مسدود شدن این پایه شده است.

وی با بیان اینکه انسداد این محور به درخواست نماینده راه تهران و مازندران ارتکاب شده است گفت: رانندگان هنگام تردد تو جاده های برفی حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

رئیس نماینده سیاق استان سمنان از رانندگان امید از سفرهای غیرضروری در زمستان خودداری کرده و درون صورت ضرورت حتماً وسایل موردنیاز برای روزهای سرد و برفی از قبیل سوخت کافی، وسایل گرمایشی، لباس گرم و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

کبیری از رانندگان صدای زیر مردانه تا ضمن تعظیم قوانین تربیت و رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا تماشاگر حوادث نباشیم.

بر اساس گزارش دوربین های نظارت تصویری جاده ای محور شاهرود- رامیان جاده اولنگ به موجب نبود ایمنی کافی و پایه خوش نشین جاده سوداغلن به کالپوش به علت رانش زمین تا معارفه ثانوی مسدود است.

ازنظر رود محور شهمیرزاد بوسیله فولاد برزن و پایه سمنان به فیروزکوه تماشایی بارش برف هستیم و در سایر محورهای استان سمنان نیز بارش پراکنده باران و تو نواحی کوهستانی براش برف گزارش شده است.

همراه داشتن غل چرخ در محورهای کوهستانی الزامی است.
ASGHARاتصالاتOOON USB بخاطر انتقال هم زمان داده و انرژی توسعه یافته اند. باتوجه به اضافه چشمگیر گوشی های هوشمند طی دهه ی گذشته، روش های فراخ ای برای اختلاس مفروضات و رخنه بوسیله موبایل قربانیان ایجاد شده است. محققان امنیتی به لطافت روشی برای تبدیل اتصال USB یافته اند که درون عین شارژ، اطلاعاتی را نیز از گوشی قربانی دریافت خواهد کرد. این روش حمله به گوشی های هوشمند Juice Jacking نامیده می شود.

طی سال های گذشته چندین اسلوب حمله ی هکرها به گوشی های هوشمند پیش دماغ شد که مطرح ترین نمونه، Mactans نام دارد. این ایده که در نشست Black Hat سال ۲۰۱۳ معرفی کردن شد، به میانجی ی ایستگاه شارژ آلوده گوشی های iOS را هدف قرار می قسط. سه سال بعد و تو سال ۲۰۱۶، محقق امنیتی با نام سامی کامکار پا را فراتر گذاشت و KeySweeper را معرفی کرد؛ دستگاهی که خویشتن را به نشانی ایستگاه شارژ USB معرفی می کند اما در پس بنیاد و بوسیله رخ بی سیم عملکرد تمامی کیبورد های بی سیم مایکروسافت را دزدی و رمزگشایی می کرد. درون همان سال FBI اخطاری بخاطر طولانی سازمان و طبیعت ها سبب گمارش و مصرف از ایستگاه های شارژ ارسال کرد. 

آویشن امنیتی دیگری در سال ۲۰۱۶ بدافزار پیشرفته ای را در رله شارژی تعبیه کرد که نبوغ ضبط فیلم از نمایشگر گوشی را هنگام اتصال به شارژ داشت. این عملیات با نام Video Jacking شناخته می شود.

حال بوسیله رطوبت دادگستری ایالت کالیفرنیا با پراکندن گزارشی، تمامی بدافزار های شناخته شده ی ایستگاه های شارژ را برای اخطار به راه اندازی و سرشت های اطلاع دادن کرده است. هکر ها می توانند تو برخی از ایستگاه های شارژ، نمونه ی دارای بدافزار خویشتن را در کنار سایر شارژر ها صبر دهند تا بدون جلب توجه اقدام به اختلاس معلومات کنند. تا اینکه برخی شارژر های به جا باقی مانده در جا های عمومی نیز می تواند آغشته به بدافزار بوده باشد. تا اینکه کابل های USB نیز می توانند حاوی بدافزار باشند. یکی از شهید های این موضوع O.O MG Cable است که ظاهری مشابه کابل های عادی دارد، اما پس از وحدت آن به گوشی هوشمند بدافزار بیدار دستگاه شده و فعالیت خود را آغاز می. یواش به همین دلیل پیشنهاد می شود کاربر اولویت را استفاده از شارژر خود و پیوند آن به پریز برق تو مکان های اشتراکی قرار.

دهد البته کاربران می توانند برای محلول این گروه از مشکلات از کابل های USB مخصوصی که عزب شهریه ی ارجاع نبوغ را به عهده داری دارند و فاقد پین و اتصالات لازم بخاطر انتقال دیتا هستند نصیب. ببرند این دسته از کابل ها عموما با نام-no data transfer شناخته می. شوند به نعوظ خلاصه برای افزایش امنیت تو این تماس موارد زیر پیشنهاد می:شود از رله های شارژ عمومی کاربرد.نکنید شارژر مخصوص خود را بوسیله همراه داشته.باشید در مواقع ضروری از پاوربانک بهره.ببرید آیا واقعا باید نگران حمله های Juice Jacking

بود؟ پس از ترویج گزارش دادگستری کالیفرنیا، برخی از محققان و متخصصان امنیتی به این گزارش اعتراض. کردند به گفته ی آن ها تاکنون هیچگاه موردی درون دنیای پا بر جا از این دسته از حملات گزارش نشده. است نیز به اعتقاد آن ها اعلانیه ی دسترسی دیتا به گوشی داخل سیستم عامل های اندروید و iOS تا معادل زیادی از این خطرات جلوگیری خواهد.

کرد دادگستری کالیفرنیا همچنین با قبول نبود موردی در دنیای واقعی در خصوص حملات Juice Jacking، این اخطار را صرفا برای پیشگیری از مشکلات و حملات آینده ی هکر ها عنوان. کرد بیشتر:بخوانید هک کروم، اج، سافاری و آفیس 365 درون اولین روز رقابت های ملی هک درون چینبیشتر آمریکایی ها نگاهداری از اطلاعات انحصاری خود را مقدور نمی دانندفیسبوک از ماه آوریل بیشتر از سه گانه میلیارد حساب کاربری جعلی حذف کرده استجایزه ۶۰ هزار دلاری بخاطر دو هکر نمایشگر Show 5 آمازونفناوری خوانش مغز، ابزاری که می تواند به بختک کنف تبدیل
با بخشی کندوکاو داخل اینترنت، فهرستی بی ته از باهم اتحاد کردن ها و استارتاپ های بزرگ و کوچک را خواهیم یافت که رویای دستیابی به سهمی چند درصدی از میدان رقابتی موبایل را در ذهن می پرورانند؛ بازاری که که بخش چشمگیری از آن داخل تصاحب چند باهم اتحاد کردن شناخته شده است و همین موضوع کار را برای عرض اندام تولیدکنندگان نوظهور بغرنج می سازد.

جی ال ایکس، شرکتی که خود را نخستین تولیدکننده ی تلفن همراه تو کشور می داند، درون سال ۱۳۸۶ آغاز به فرمان کرده و اکنون مدعی است که به لطف محصولاتی همچون عقاب ۲ می تواند شرکت های بزرگ را بوسیله چالش بکشد و از حیث فناوری با آن ها برابری یواش. شاهین ۲ با وجود روزی گیری از باطراوت وسایل میان رده، فرمان درفش دار را برای جی ال ایکس دارد. داخل ادامه با بررسی جدید ترین گوشی هوشمند جی ال ایکس همراه زومیت باشید.

گوشی شاهین ۲ از لفظ شریک ربط همراه فصیح اروند (جی ال ایکس) برای بررسی در وارستگی زومیت قرار پژمرده است.طراحی

فرم تن و طعم جزیی شاهین ۲ تا حدود زیادی گوشی ردمی نوت ۸ پرو در ذهنمان تداعی می کند؛ پنل پشتی براقی که از دو طرف با انحنای اندکی به سوی فریم پیش روی کرده و مستعد جذب لک خواه اثر انگشت است، فریمی پلاستیکی با پوششی به رنگ کروم و شبیه به قوم ی گلکسی اس ۱۰ و ته رنگ سفید صدفی بدنه که در زوایای خاصی، هاله هایی از رنگین کمان را به نمایش می گذارد. توجه داشته باشید که برخلاف رقیب چینی، پنل پشتی عقاب ۲ همچنین نظیر فریم آن، ساختاری پلاستیکی دارد و خبری از سرتیز تو تنه زدودن.

تو نمای پشتی شاهین ۲ دوربین سه گانه ای با چینش عمودی و برآمدگی نسبتا ضخیمی تو گوشه ی جانب چپ گوشی به چشم می خورد؛ دوربینی که جی ال ایکس در وب سایت خود ترکیب ماژول استاندارد ۴۸ مگاپیکسلی، ماژول تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و ماژول دام فوتوی ۸ مگاپیکسلی معرفی می کند، داخل حالی که در دنیای واقعی، ماژول سوم از لنز اولتراواید نصیب می سرما نه تله فوتو! حسگر اثر انگشت شاهین ۲ به همراه لوگوی نه چندان چشم نواز General Luxe در محلی مناسب از نصف ی بالایی دستگاه قرار دارد و عملکرد آن بسیار سریع است.

داخل بسرنوشت شوم دچار کردن پایینی عقاب ۲ لوگوی فارسی «جی ال ایکس» دیده می شود؛ ما برهان وجود دو لوگوی متفاوت از یک همکاری را خبردار نشدیم! با اندکی ضربان وجو در اینترنت، می قابلیت گرفتن که نشان تجاری General Luxe نزدیک به ۶ ماه پیش لغو شده است؛ درحالی که هنوز هم این نشان داخل جای جای محصولات جی ال ایکس و وب سایت آن به چشم می خورد. نمای جلویی شاهین ۲ از نمایشگری ۶.۳ اینچی با گوشه های گرد میزبانی می کند؛ نمایشگری که از لبه ی رفعت به بریدگی جرعه ای حامل دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و از لبه ی پایین به حاشیه ای حدودا ۷ میلی متری محدود شده است و براساس ادعای جی ال ایکس، «۹۰.۷ درصد» از نمای جلویی گوشی را در اختیار دارد؛ اما این مغز بخشی خوش بینانه بوسیله نظر می رسد. در هر عارض نسبت شمایل کشیده ی ۱۹.۵:۹ نمایشگر شاهین ۲ به ارگونومی وسیله کمک بسیاری می کند و باعث می شود تا به راحتی بتوان با یک دست از گوشی استفاده کرد.

کلیدهای پاور و کنترل صدای عقاب ۲ در محل مناسبی از لبه ی سمت راست فریم استراحت دارد و دسترسی بوسیله آن ها به سادگی عارض می گیرد. پنجره ی اسپیکر، پورت USB 2.0 Type-C، جک هدفون و روزنه ی میکروفون در لبه ی پایین به چشم می خورند؛ درون نهایت آستان سیمکارت نخست و سیمکارت دوم/کارت microSD همچنین در لبه ی سمت چپ فریم قرار گرفته است. به لطف ساختار پلاستیکی دستگاه، عقاب ۲ با نمایشگر ۶.۳ اینچی، ۱۷۰ گرم حد دارد و چندان سنگین نیست. اگر از جنس خیر چندان شگفت انگیز پیکر و لوگوی نازیبای جنرال لوکس بگذریم، شاهین ۲ کیفیت تاسیس امیدوارکننده ای دارد و آثاری از ناپیوستگی و ایرادات مونتاژی در جسم دیده نمی شود. ناگفته نماند که شاهین ۲ معترف رسمی مقاومت درون موافق آب و گردوغبار ندارد و تنها در اثر جزیی سفید بوسیله بیع می رسد.صفحه نمایش و اسپیکر

از نمایشگر به عنوان خط مقدم در تعامل با کاربر یاد می شود و حتی در بین گوشی های اقتصادی همچنین شاهد گزینه های منت در این مقدر شدن هستیم؛ روشنایی، رزولوشن، ارائه ته رنگ مشکی، پوشش فضای رنگی، زاویه ی دید و مداقه رنگ عزب بخشی از عوامل موثر در کیفیت تمثال یک گوشی موبایل هستند. طبق شوق شاهین ۲ از یک نمایشگر IPS LCD بهره می برد که با قطر ۶.۲۹ اینچ ابعاد تقریبا مناسبی برای کاربری عمومی دارد؛ رزولوشن ۲۳۴۰ درون ۱۰۸۰ پیکسل این پنل تراکم ۴۱۰ پیکسل تو هر اینچ را به ارمغان آورده که کاملا برای یک استعمال ی معمولی و یک گوشی در این بازه ی بانوا کم ارزش است. 

شاهین ۲ در تست سو ما با ثبت ۳۴۰ نیت با الگوی ۱۰۰ و ۵۰ درصد سفید عملکرد متوسطی ارائه می دهد؛ تقریبا تمام گوشی های اقتصادی با نمایشگر LCD عملکردی مشابه دارند. نمایش ته رنگ مشکی تو عقاب ۲ با توجه به فروغ ۳ نیتی آن متناسب مقبول است. در مناظره روشنایی حداقل، شاهین ۲ با ۳.۲۶ نیت مرحله دیگر عملکرد متوسطی ارائه می دهد و داخل بین بهترین ها قرار نمی گیرد اما سو آنقدر زیاد محو که تجربه ی ناخوشایندی ارائه دهد؛ برای بهتر شدن امتحان در محیط های تاریک استعمال از قابلیت «Night Light» برای فیلتر کردن نور آبی را اندرز می کنیم. لازم بوسیله ذکر است که فعال کردن حالت انتظام خودکار تفاوتی در روشنایی خلق نمی درنگ.

زاویه ی دید نمایشگر عقاب ۲ با توجه به نوع پنل آن کم قیمت است ولی گزینه های اولد اقتصادی در این بخش عملکرد بهتری دارند؛ شاهین ۲ تو کوچکتر نور خورشید و فضای باز همچنین قابل استفاده است و خوانایی حداقلی بخاطر کار با گوشی وجود دارد. در این گوشی خبری از کالیبراسیون رنگی تراشیدن و هیچ تنظیماتی برای آن درنظر گرفته نشده است.عملکرد نمایشگر محصولات میان رده و اقتصادیمحصول / پارامترهاحداقل روشناییحداکثر فروغ دستیحداکثر سو خودکارنسبت کنتراست Nativeخطای رنگی میانگینسفیدمشکیسفیدمشکیسفیدحالت استاندارددقیق ترین حالتشاهین ۲۳.۲۳۳۴۰۳۳۴۰۱۱۳۷.۵۷.۵گلکسی A70۲.۳۰۵۸۰۰۶۷۰∞۵.۶ (Vivid)۳.۸ (Natural)ردمی نوت ۸ پرو۰.۷۵۳.۸۳۸۵۵.۱۵۳۰۱۰۳۵.۹۴.۶ (Standard)ردمی نوت ۸۱۴.۷۴۷۰۶۶۱۳۱۰۲۵.۹۱.۸ (Standard)شیائومی می ای ۳۴.۳۷۰۵۳۰۰۵۳۰∞۴.۴۴.۴شیائومی ردمی 7۱.۳۵۲.۵۵۲۶۵۲.۵۵۲۶۵۱۰۴۵.۵۴.۳ (Standard)شیائومی ردمی 7A۰.۶۲.۹۷۲۶۰۲.۹۷۲۶۰۸۷.۵۵.۳۱.۹ (Standard)شیائومی Mi 9T۲.۹۰۷۲۰۰۹۴۰∞۴.۹۱.۶ (Standard)گلکسی A80۲.۶۵۰۶۶۰۰۹۷۰∞۵.۳۳.۱ (Natural Mode)Mi 9 SE۲.۱۰۶۴۲۰۱۰۰۸∞۴.۸۱.۹ (Standard)گلکسی A50۲.۳۰۶۶۰۰۸۲۰∞۵۲.۴ (AMOLED Cinema)گلکسی M30۲.۴۰۶۳۰--∞۵.۷۲.۹ (Video)گلکسی M20۲.۸۳.۶۵۳۲۸--۸۹.۹۵.۶۵.۶پی اسمارت ۲۰۱۹۱.۲۳.۷۳۲۰۳.۷۳۲۰۸۶.۵۵.۸۱.۴ (Normal)پی ۳۰ لایت۰.۶۴۳۰۵۴۳۰۵۷۶۵۲.۴ (Normal)نوکیا X7۵.۸۳.۴۴۳۰۴.۴۶۵۳۰۱۲۵۱.۶۵.۴ (Dynamic)صوت ۳۰.۷۵۲.۷۳۵۰۲.۹۵۳۲۵۱۳۰۸.۵۴.۸ (Normal Mode)* تمامی نتایج لوله کوچک بالا را زومیت با ابزاری مخصوص بوسیله دست آورده است.

پوشش ۹۵.۴ درصدی فضای رنگی DCI P3 و ۱۰۰ درصدی sRGB خبر خوبی است؛ اما درون بحث مداقه رنگ شاهین ۲ ناامیدکننده فاش می شود؛ سرد وجود داشتن موکد طعم جزیی سفید در همان کاربرد های نخست معلوم حیات بوسیله طوری CCT خواه همان دمای رنگ جزیی ۱۰۵۹۷ کلوین در تست ها نیز تماشاچی این موضوع است. متاسفانه میانگین خطای ۷.۵ و حداکثر ۱۶.۴ حتی برای یک گوشی اقتصادی کم ارزش نیست و امیدواریم در آینده جی ال ایکس روحی به حال این موضوع بکند. 

اسپیکر تک کاناله ی شاهین ۲ در لبه ی پایین وسیله و جانب چپ پورت شارژ صبر دارد. حجم صدای خروجی اسپیکر نسبتا زیاد است؛ ولی همان طور که از دستگاهی تو رده ی قیمتی عقاب ۲ شوق داریم، شفافیت و وضوح آن، بوسیله خصوص با اضافه ظرفیت صدا، چندان رضایت مدخل نیست. در لبه ی پایین گوشی، درگاه جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز بوسیله چشم می خورد، ضمن اینکه جی ال ایکس همراه گوشی، ایربادهایی را نیز نمایش می دهد که خروج صدای متوسطی دارند.نرم افزار و رابط کاربری

طی ماه های اخیر، جی ال ایکس با طرح گوشی هوشمند مهیا بوسیله «اندروید ایرانی» متجاوز خبرساز شد؛ بااین حال، شاهین ۲ با سیستم عامل اندروید ۹ پای و سرویس های گوگل تولید می شود، هرچند که دریافت حق تشخیص کاربرد از سرویس های گوگل داخل جهیز عامل اندروید برای شرکتی ایرانی قدری عجیب به نظر می رسد. رابط کاربری گوشی متجاوز ساده و نزدیک به اندروید سره است و اپلیکیشن زائدی نیز در آن به چشم نمی خورد؛ داخل عین اغلب اپلیکیشن های ابتدایی گوشی، همانند گالری، پیام رسان، مرورگر، ماشین شمار و تقویم، همه جزو نسخه های پیش فرض گوگل هستند.

رابط کاربری عقاب ۲ عزب از چند قابلیت بیشتر نسبت بوسیله اندروید خالص نصیب می برد؛ در منوی تنظیمات زننده بخش اعلانات، آیکونی با شهرت Super-ScreenShot به چشم می خورد که به دستیار آن می توان از فضا گوشی فیلم برداری کرده یا از قدری از صفحه عرضه با فُرمی دلخواه اسکرین شات ثبت کرد، البته امکان ثبت اسکرین شات طاسی از صفحات طولانی وب نیز وجود دارد. با لمس آیکون Grayscale درون بخش اعلانات، نمایشگر بوسیله حالت سیاه وسفید درمی آید که بخاطر معاینه ی طولانی مدت بسیار پرمنفعت خواهد بود.

تو منوی تنظیمات عقاب ۲، درون کمال تعجب، قدری به نام Face ID برای جهیز امتیاز چهره وجود دارد که برخلاف آنچه از فیس آیدی آیفون سراغ داریم، مبتنی بر اسکن سه گانه اینده نیست و برای احراز هویت کاربر تنها به داده های خراج از دوربین سلفی متکی است؛ بنابراین نمی قابلیت چندان از زنهار آن مطمئن بود. بخش دیگری بوسیله نام Intelligent assistance نیز در منوی تنظیمات به چشم می خورد که امکان شخصی سازی حسگر معلول انگشت برای انجام کارهایی نظیر پاسخ گویی بوسیله تماس ها، ثبت عکس یا اسکرین شات و بازگشت به صفحه ی قبل تو کنار موارد دیگری همچون روشن شدن ورق عرضه با بلندکردن گوشی را داخل وارستگی کاربر می گذارد.



DuraSpeed نام نبوغ دیگر رابط کاربری شاهین ۲ است که با محدود کردن اپلیکیشن های فعال داخل پس زمینه، اجرای اپلیکیشنی را که هم حالا درون حال کاربرد از آن هستید، بهینه برنده می سازد. شاهین ۲ امکان مصرف از کلیدهای آشنای ناوبری خواه ژست های حرکتی اندروید ۹ را بوسیله کاربر می دهد؛ اما با توجه کارکرد گیج کننده ی ژست های اندروید ۹، استفاده از کلیدهای ناوبری، تفویض معقول تازگی به رویت می رسد. شاهین ۲ قابلیت Digital Wellbeing اندروید پای را همچنین برای پایش مدل مصرف ی کاربر از گوشی در بطن خود دارد.

در حالت طاسی رابط کاربری شاهین ۲ مانند سرعت و قضیه OxygenOS یا قابلیت های مختلف One UI و EMUI را ندارد؛ اما چندان آزاردهنده زدودن و سادگی آن، کاربر را به استفاده ی بیشتر از گوشی مجاب می کند.دوربین

همان طور که در بسرنوشت شوم دچار کردن طراحی نیز رمز کردیم، جی ال ایکس، اختلاط دوربین سه گانه ی شاهین ۲ را استاندارد، تله فوتو و حسگر تشخیص عمق معرفی می کند؛ ولی در کمال تعجب، خبری از دوربین تله فوتو نیست! دوربین پشتی عقاب ۲ از ترکیب ماژول ۴۸ مگاپیکسلی استاندارد، ماژول ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ماژول ۲ مگاپیکسلی امتیاز عمق با لنز F/2.8 نصیب می برد که شهریه ی ماژول سوم، عزب کمک به فرآیند تفکیک بهتر سوژه و پس بنیان در عکس های پرتره است.

در وب سایت جی ال ایکس دیافراگم لنز دوربین حقیقی و اولتراواید به نظام F/1.8 و F/2.2 اطلاع دادن شده است؛ اما براساس متادیتای عکس های ثبت شده، دوربین اصلی گوشی از لنزی با دیافراگم F/1.4 روزی می برد! مشهود ازاله که دوربین پا بر جا از فیلتر رنگی Quad Bayer استفاده می کند، چرا که برخلاف سایر گوشی های فراهم به چنین حسگری، شاهین ۲ بوسیله رخ پیش فرض عکس ها را با وضوح ۴۸ مگاپیکسلی ثبت می کند؛ البته امکان عکاسی با وضوح ۱۲ مگاپیکسل و نسبت تمثال ۴:۳ خواه ۱۶:۹ همچنین حیات دارد.عکس واید و اولتراواید عقاب ۲ داخل کشش روزاولتراوایدوایدعکس واید و اولتراواید عقاب ۲ در طول شباولتراوایدواید

در دو جانب شبح یاب دوربین، کلیدهای کنترلی آن به چشم می خورند؛ در سمت چپ آیکون های تنظیمات، هوش مصنوعی، عکاسی پرتره، فلش و منوی حالت های خاص ی استفاده از دوربین نظیر پاناروما، ساخت گیف و فیلم برداری صحنه آهسته به چشم می خورند و در سمت راست نیز می استعداد به حالت های مختلف عکاسی و فیلم برداری، آیکون جابه جایی بین دوربین واقعی و اولتراواید، شاتر، میان بر دسترسی به پوشه ی عکس ها و داخل نهایت آیکون جابه جایی بین دوربین پشتی و سلفی دسترسی داشت.

در به خشکی امدن حالت های آشنایی همچون عکاسی حرفه ای و حالت Night، شاهین ۲ حالت سوپرپیکسل (108MP) را در اختیار کاربر صبر می دهد؛ اما ظاهر نیست که چه سازوکاری درون پسِ حالت یادشده وجود دارد. جی ال ایکس داخل وب سایت خود می گوید با استفاده از حالت سوپرپیکسل حتی با بزرگ نمایی ۳۰ برابری همچنین تصاویر واضح خواهند وجود. در حالی که عکس های ۴۸ مگاپیکسلی پیش فرض شاهین ۲ عموما حجمی درون حدود ۱۰ تا ۱۵ مگابایت دارند، حجم عکس های ۱۰۸ مگاپیکسلی به متجاوز از ۲۰ مگابایت نیز می رسد. تصویر زیر، افزایش اندک جزئیات در حالت ۱۰۸ مگاپیکسلی را مدال می دهد.کراپی از عکس ۴۸ و ۱۰۸ مگاپیکسلی عقاب ۲کراپ عکس ۱۰۸ مگاپیکسلیکراپ عکس ۴۸ مگاپیکسلی

عکس های دوربین حقیقی عقاب ۲ در طول روز جزئیات و گستره ی دینامیکی مناسب و رنگ جزیی های باطراوتی دارند؛ البته در پاره ای از موارد به رویت می رسد که الگوریتم پردازشی دوربین، عکس ها را متجاوز از حد شارپ می درنگ تا بوسیله عارض مصنوعی بر جزئیات تصویر بیافزاید. دوربین اولتراواید گوشی های هوشمند بوسیله توانمندی دوربین واقعی نیستند و این موضوع داخل مورد عقاب ۲ نیز صدق می کند؛ عکس های اولتراواید گوشی با بود ارائه ی رنگ های جذاب، براثر نوردهی بیش از حد، جزئیات را تو هایلایت ها از دست می دهند.گالری نمونه عکس های شاهین ۲

شاهین ۲ بخاطر ثبت عکس های پرتره، داده های دوربین حقیقی و حسگر ۲ مگاپیکسلی را تجمیع می کند؛ اما خروجی داخل اغلب مواقع ضغطه آمیز به نظر می رسد. همان طور که تو تمثال زیر مشاهده می کند، گوشی حتی بخش هایی از چهره ی سوژه را نیز به همراه پس بن محو کرده است!عکس پرتره با و بدون جلوه ی بوکهبا جلوه بوکهبدون جلوه بوکه

جی ال ایکس با عقاب ۲ حالتی جداگانه برای عکاسی HDR درون نظر گرفته و آن را از حالت Photo جدا کرده است؛ همان نعوظ که مشاهده می کنید، با فعال سازی HDR، هایلایت و سایه های عکس نسبت بوسیله حالت عادی، اندکی گشایش علنی می یواش.حالت HDR در طبق حالت PhotoHDRPhoto

محصول جدید جی ال ایکس مادامی که منابع نور قلابی مناسبی اطراف خود داشته باشد، عکس های متناسب قبولی را با سطح نویز نسبتا پایین، جزئیات مناسب و رنگ های مطلوب می گیرد؛ اما در محیط های ناچیز نورتر، عکس ها بسیار سافت، با جزئیات اندک و نویز زیاد ثبت خواهند شد. شاهین ۲ حالت عکاسی شب (Night Mode) را نیز در اصالت کاربر استراحت می دهد، هرچند که ما تباین آن را با حالت عادی متجاوز کم و در اغلب مواقع، قابل چشم پوشی می دانیم.حالت Night درون برابر حالت PhotoNightPhoto

 عقاب ۲ برای ثبت عکس های سلفی به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لنز F/2.0 اتکا دارد که خروجی آن تو کشش روز مناسب و در تاریکی شب نه چندان رضایت بخش با نویز بیش زیاد است. ناگفته نماند که عقاب ۲ امکان فیلم برداری FHD با ارج ۳۰ فریم برثانیه را نیز در جوانمردی کاربر فراغت می دهد؛ اما از فیلم برداری 4K پشتیبانی نمی کند.بازده و عملکرد

توان پردازشی شاهین ۲ را پردازنده ی ۱۲ نانومتری هلیو P60 مدیاتک برعهده دارد. هلیو پی۶۰ از ۸ هسته ی پردازشی در قالب دو کلاستر ۴ هسته ای بهره می برد که هر دو با تناوب بیشینه ی ۲.۰ گیگاهرتزی کار می کنند. کلاستر نخست با هسته های کمینه مصرف کورتکس A53 وظیفه ی ایفا پردازش های استیل را برعهده دارد و کلاستر دوم با هسته های قدرتمندتر A73 تو پردازش های سنگین به کمک دستگاه می آید. 

انجام پردازش های گرافیکی داخل شاهین ۲ برعهده ی ماژول Mali-G72 با فرکانس ۸۰۰ مگاهرتز قرار دارد. G72 درون عین واحد پردازش گرافیکی پرچم دار آرم برای سال ۲۰۱۷ به شمار می آید؛ اما توجه داشته باشید که وسیله جدید جی ال ایکس از نسخه ی ۳ هسته ای Mali G72 بهره می برد. تو به خشکی امدن موارد یادشده، هلیو پی۶۰ از ماژول پردازشی اختصاصی بخاطر کاربری های مبتنی بر AI، بلوتوث نسخه ی ۴.۲، ماژول رادیو FM (!) و مودم LTE Cat.7/13 با سرعت دانلود و آپلود ۳۰۰ و ۱۵۰ مگابیت برثانیه بهره می برد.

در جدول زیر مشخصات فنی هلیو پی۶۰ داخل بر چند پردازنده ی هم رده ی دیگر آمده است؛ پردازنده هایی که در محصولاتی همچون صوت 3i، گلکسی M30 و ردمی نوت ۸ به کار رفته اند.مشخصات پردازنده ی شاهین ۲ تو مقابل رقباپارامترها / پردازندههلیو P60کرین ۷۱۰اکسینوس ۷۹۰۴اسنپدراگون ۶۶۵CPU۴ هسته ی ۲.۰ گیگاهرتزی A73
۴ هسته ی ۲.۰ گیگاهرتزی A53۴ هسته ی ۲.۲ گیگاهرتزی A73
۴ هسته ی ۱.۷ گیگاهرتزی A53۲ هسته ی ۱.۸ گیگاهرتزی A73
۶ هسته ی ۱.۶ گیگاهرتزی A53۴ هسته ی ۲.۰ گیگاهرتزی Kryo 260 Gold برمبنای A73
۴ هسته ی ۱.۸ گیگاهرتزی Kryo 260 Silver برمبنای A53GPUمالی G72 MP3
۸۰۰ مگاهرتزمالی G51 MP4مالی G71 MP2آدرنو ۶۱۰
فرکانس ؟حافظه ی رم۸ گیگابایت رم با تناوب ۱۸۰۰ مگاهرتز
LPDDR4x۶ گیگابایت
LPDDR4, LPDDR3LPDDR4۸ گیگابایت رم با فرکانس ۱۸۶۶ مگاهرتز
LPDDR3/LPDDR4x پردازنده ی سیگنال تصویرISP سه گانهISP مبتنی بر هوش مصنوعیتا سقف ۳۲ مگاپیکسل دوربین تکیاسپکترا ۱۶۵مودم4G LTE
Cat.7/134G LTE
Cat. 12/134G LTE
Cat.12/13اسنپدراگون X12
LTE Cat.12/13
دانلود ۶۰۰ مگابیت برثانیه
آپلود ۱۵۰ مگابیت برثانیهAIAPU چندهسته--اتومبیل دوده سومی هوش مصنوعی کوالکام
۲ برابر سریع نم از گذشتهمدیاتک APU دوگانه
بسامد ۷۵۰ مگاهرتزفرایند ساخت۱۲ نانومتر۱۲ نانومتر۱۲ نانومتر۱۱ نانومتری

شاهین ۲ تنها داخل یک نسخه با رم ۴ گیگابایتی و حافظه ی ذخیره سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به خرید می رسد؛ اما بوسیله لطف بهره گیری از جناب کارت microSD می توان ذهن ی آن را تا سقف ۲۵۶ گیگابایت ارتقا داد. سرعت خواندن و نگاشتن حافظه ی عقاب ۲ چنین است:عملکرد ذهن ی پس انداز سازی ابزارهای موبایل میان رده و پایین ردهمدل ها / عملکردنرخ خواندن ترتیبی
(مگابایت برثانیه)نرخ نگاشتن ترتیبی
(مگابایت برثانیه)نرخ خواندن تصادفی
(مگابایت برثانیه)نرخ نگاشتن تصادفی
(مگابایت برثانیه)شاهین ۲۲۹۶.۹۵۱۹۰.۳۷۸۹.۵۶۲۰.۷گلکسی A70۵۰۳.۳۲۱۹۳.۰۲۱۳۱.۰۷۲۲.۱ردمی نوت ۸ پرو۵۲۵.۲۱۱۹۵.۹۷۱۴۹.۳۵۱۷۲.۴۳ردمی نوت ۸۳۰۲.۴۷۲۳۷.۸۱۵۹.۷۳۱۱۴.۲۳شیائومی می ای ۳۵۰۶.۸۱۱۹۱.۰۴۱۲۶.۴۸۱۰۳.۲۴شیائومی Mi 9T۴۸۷.۸۱۱۸۹.۹۴۱۲۷.۸۶۹۶.۳۱گلکسی A80۴۹۷.۱۱۱۹۱.۹۲۱۱۴.۹۴۲۱.۸۷شیائومی Mi 9 SE۴۸۵.۲۷۱۸۴.۶۴۱۱۸.۳۲۶.۹سامسونگ گلکسی A50۴۹۴.۸۱۹۲.۵۵۱۰۳.۵۲۱۸.۹۶سامسونگ گلکسی M30۲۸۰.۳۵۱۰۱.۴۶۶۴.۸۹۶۱.۲سامسونگ گلکسی M20۳۰۹.۹۷۱۴۳.۶۶۷.۷۷۴۵.۴۷هواوی پی اسمارت ۲۰۱۹۲۹۷.۵۱۵۹.۸۴۴.۱۵۷۸.۲۴هواوی معلول ۳۰ لایت۳۰۴.۵۱۲۱۶.۱۹۶۵.۷۳۴۹.۰۳نوکیا X7۲۹۱.۰۲۰۸.۳۵۸۴.۲۱۱۷.۰۶نوا ۳۸۷۹.۸۳۱۷۶.۵۳۱۵۰.۵۳۱۵۷.۷۶* تمامی بنچمارک های ذکرشده در این لوله کوچک را زومیت ادا کرده است.

اگر با سبک معاینه های زومیت آشنا باشید، احتمالا می دانید که وقت آن است تا به سراغ آزمون های درنگ افزاری برویم و به کمک آن ها، قابلیت پردازشی CPU و GPU شاهین ۲ را داخل به خشکی امدن کارایی آن داخل کاربری های روزمره را بسنجیم. دو آزمون انتوتو و PCMark برای ارزیابی کلی، آزمون گیک بنچ برای سنجش کارایی CPU و در نهایت دو آزمون GFXBench و 3DMark برای بررسی توان گرافیکی گوشی انجام می شوند.جدول بنچمارک ابزارهای موبایل میان رده و پایین ردهمحصول / بنچمارکAnTutu 83DMarkPCMark
Work 2.0GeekBench 5GFXBenchIceStormUnlimitedSling Shot Extreme Overall / Web Browsing Single / MultiAztec Ruins Vulkan - Normal TierManhattan 3.1 Car ChaseT-RexUnlimited(Onscreen / Offscreen (FPSشاهین ۲۱۵۵۶۹۸۱۹۰۸۷۱۱۵۳۸۰۵۶
۸۷۱۹۲۸۵
۱۴۳۲۶.۹
۷.۵۱۱
۱۲۶.۷
۷.۴۳۳
۳۹گلکسی A70۱۹۹۶۸۲۲۴۵۲۰۱۱۱۸۷۳۳۷
۶۷۳۴۵۰۷
۱۶۰۶Failed۱۳
۱۵۶.۹
۸.۱۳۷
۴۱ردمی نوت ۸ پرو۲۸۱۴۶۷۳۴۰۹۰۲۰۳۸۱۰۲۰۲
۹۵۵۷۴۹۸
۱۶۴۰۱۳
۱۳۱۶
۱۹۱۱
۱۱۴۵
۵۲ردمی نوت ۸۱۶۵۶۱۹۲۳۷۸۱۱۱۲۴۶۷۱۹
۶۵۸۳۳۱۳
۱۳۸۹Failed۱۲
۱۳۶.۲
۷.۰۳۳
۳۶شیائومی می ای ۳۱۷۳۲۵۲۲۳۶۶۰۱۱۳۲۶۶۲۶
۶۱۶۲--Failed۲۶
۱۳۱۳
۷.۲۵۲
۳۶ردمی نوت ۷۱۷۲۹۷۴۲۶۲۵۷۱۴۱۰۶۳۴۱
۵۹۰۱--۷
۸۱۳
۱۵۷.۷
۹.۱۴۴
۵۰شیائومی Mi 9T۲۵۱۳۷۷۳۲۷۵۴۲۳۳۸۷۵۰۸
۷۲۰۴--۱۳
۱۶۲۳
۲۷۱۳
۱۶۵۸
۷۷گلکسی A80--۳۷۷۶۲۲۳۹۳۷۰۹۹
----۱۵
۱۸۲۴
۲۵۱۴
۱۷۵۹
۸۴شیائومی Mi 9 SE۲۱۹۹۷۱۳۱۶۵۳۲۲۰۹۶۸۷۵
۶۴۷۰--۱۳
۱۴۲۴
۲۶۱۳
۱۵۵۸
۷۴گلکسی A50۱۷۲۷۶۳۱۶۵۲۰۱۳۴۹۵۸۳۹
۵۲۶۹--۷.۹
۹.۷۱۳
۱۴۸.۳
۹.۱۳۷
۴۱گلکسی M30--۱۳۲۲۸۵۸۴۵۱۴۲
۵۳۳۵--۴.۳
۴.۸۴.۳
۴.۹۷
۷.۹۲۲
۲۵گلکسی M20--۱۳۲۴۸۵۸۱۵۱۲۰
۵۳۴۰--۲.۳
۲.۶۲.۴
۲.۶۳.۸
۴.۳۱۲
۱۴هواوی پی ۳۰ لایت
(Performance)--۲۲۰۶۶۹۷۵۷۰۷۳
۷۶۶۹--۵.۰
۵.۷۱۳
۱۴۶.۹
۷.۷۳۷
۳۵هواوی معلول ۳۰ لایت--۱۷۰۹۷۸۱۷۵۹۷۳
۵۷۲۳--۴.۹
۵.۷۱۳
۱۴۶.۹
۷.۷۳۵
۳۴نوکیا X7--۲۸۸۶۰۱۸۳۵۶۶۳۱
۶۳۶۴--۱۲
۱۳۲۲
۲۳۱۲
۱۳۵۷
۶۶نوا ۳۲۳۱۷۰۷۳۰۹۲۴۲۷۹۷۷۳۷۵
۷۸۲۹--۱۵
۲۱۳۱
۳۲۱۹
۲۱۶۰
۱۲۳* تمامی بنچمارک های ذکرشده در این جدول را زومیت اجرا کرده است.

براساس نتایج حاصل از بنچمارک ها، عملکرد پردازشی و گرافیکی شاهین ۲ داخل سطحی موافق با ردمی نوت ۸ صبر می گیرد و حتی به گواه پی سی مارک، درون مبنا ی تجربه ی کاربری یومیه از آن فراتر می رود. در هر رخ مادامی که کاربری شخص به وب گردی، استریم ویدئو یا موسیقی و استعمال از شبکه های اجتماعی محدود باشد، شاهین ۲ می تواند نیازهای او را برطرف کند؛ اما بی شک نمی استعداد شوق اجرای ورزش های وزین را از آن داشت.باتری

عقاب ۲ برای تأمین کارمایه موردنیاز خویشتن به باتری نسبتا حجیمی با ظرفیت ۳۹۵۰ میلی آمپرساعت اتکا دارد. جی ال ایکس باور دارد که این باتری می تواند «برای روزگار ها وب گردی، گشت وگذار درون شبکه های اجتماعی و ورزش» کافی باشد. حال باید دیدن که علیه میان رده ی جی ال ایکس داخل دنیای واقعی تا چه مدتی می تواند همراه کاربر باشد.

برای تخمین شارژدهی باتری شاهین ۲، ابتدا سو نمایشگر را روی ۲۰۰ اراده قرار دادیم، صدای خروجی و کلیه ی اتصالات بی سیم را قطع کرده و ویدئوی مقیاس زومیت با وضوح HD را تا زمان خالی شدن شارژ باتری دو گوشی بوسیله صورت مداوم روی آن ها پخش کردیم. عقاب 2 داخل آزمون پخش فیلم زومیت ۱۱ شایسته کردن و ۴۵ دقیقه دوام آورد که حدود ۵ شایسته کردن از ردمی نوت ۸ با باتری و صراحت نمایشگر یکسان اندک است.علیه / آزمایشنمایشگرباتریویدئوGFXBenchManhattan 3.1PCMark
Work 2.0ابعاد و رزولوشنمیلی آمپرساعتدقیقه:ساعتطول عمر باتری
(دقیقه)عملکرد طولانی مدت
(فریم)درصد افت عملکرددمای بیشینه
(درجه ی سلسیوس)دقیقه:ساعتشاهین ۲۶.۲۹ اینچ
۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۹۵۰۱۱:۴۵۵۰۶.۲۶۷۲.۳۰.۲۵۳۹.۰۰۷:۱۶گلکسی ای ۷۰۶.۷ اینچ
۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۴۵۰۰۱۶:۴۰۴۴۹.۱۶۳۴.۳۲۴.۶۳۵.۷۱۰:۵۷ردمی نوت ۸ پرو۶.۵۳ اینچ
۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۴۵۰۰۱۴:۰۳۴۳۱.۰۱۰۲۵۳۶.۹۴۱.۲۵۸:۱۱ردمی نوت ۸۶.۳ اینچ
۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۴۰۰۰۱۶:۲۳۳۷۸.۰۶۸۹.۵۲.۵۳۷.۵۱۱:۰۲شیائومی می ای ۳۶.۰۱ اینچ
۱۵۶۰ × ۷۲۰ پیکسل۴۰۳۰۱۵:۲۵۳۷۸.۶۱۵۵۶۵۳۹۱۲:۴۰شیائومی Mi 9T۶.۳۹ اینچ
۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۴۰۰۰۱۸:۱۱۳۶۸.۹۱۲۴۹۱۱۴۰۱۲:۳۷گلکسی A80۶.۷ اینچ
۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۷۰۰۱۶:۳۴۳۱۷.۵۱۲۸۹----۸:۲۵شیائومی Mi 9 SE۵.۹۷ اینچ
۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۰۷۰۱۴:۰۵۳۰۳.۷۱۰۳۰۳۰۴۲۸:۳۶گلکسی A50۶.۴ اینچ
۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۴۰۰۰۱۶:۲۰۵۳۳.۲۴۶۸.۹----۱۱:۲۳گلکسی M30۶.۴ اینچ
۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۵۰۰۰۲۰۲۳۴۸۵۷.۶----۱۳:۵۳گلکسی M20۶.۳ اینچ
۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۵۰۰۰۱۴:۲۰۲۳۸۸۴۳.۲----۱۱:۰۰پی اسمارت ۲۰۱۹۶.۲۱ اینچ
۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۴۰۰۱۰:۰۶۳۴۱.۲۵۵۴.۸۱۸.۴۴۱۷:۵۲هواوی پی ۳۰ لایت۶.۱۵ اینچ
۲۳۱۲ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۳۴۰۱۱.۰۶۳۱۰۵۵۸.۹۴۴۴۱۷:۳۷نوکیا X7۶.۱۸ اینچ
۲۲۸۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۵۰۰۱۱:۰۶۳۶۵.۶۱۳۵۰۰.۱۳۸.۷۸:۳۱نوا ۳۶.۳ اینچ
۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل۳۷۵۰۱۱:۴۰FailedFailed----۹:۲۱* تمامی بنچمارک های ذکرشده در این پناد را زومیت ارتکاب کرده است.

داخل آزمون PCMark که با شبیه سازی کاربری یومیه داخل منبع معیاری از مدت زمان روشن ماندن نمایشگر (SoT) در روشنایی ۲۰۰ نیت محسوب می شود، شاهین ۲ زمان ۷ ساعت و ۱۶ دقیقه را ثبت کرد؛ بنابراین گوشی می تواند تا ۱/۵ روز کاربری با مصرف های عادی و نیم سنگین را همراهی کند. آزمون ۳۰ کود ای و گرافیکی GFXBench علاوه بر عبرت مدل شارژدهی گوشی دم اجرای محتوای گرافیکی مانند ورزش ها، پایداری عملکرد را تو طولانی مدت مورد تقویم فراغت می دهد. در این آزمون شاهین ۲ به شمارش زمانی با ثبت ۵۰۶ دقیقه عملکرد بسیار نیکوکاری داشت و در زمینه ی تعداد فریم های پردازشی تنها با ۰.۲۵ درصد افت، ایستادگی فوق العاده ای را به نمایش گذاشت و تو نهایت به امتیازی متشابه ردمی نوت ۸ دست یافت.

جی ال ایکس محصول شاخص خود را به همراه شارژر سریع ۱۸ واتی عرضه می کند، ضمن اینکه امکان شارژ بی سیم وسیله نیز وجود دارد؛ قابلیتی که اضافه شدن آن به محصولی از رده ی اقتصادی، حرکتی ستودنی است. تو بررسی های ما، باتری ۳۹۵۰ میلی آمپرساعتی شاهین ۲ با شارژر ۱۸ واتی گوشی، قید ۳۰ دقیقه به استاندارد ۳۴ درصد شارژ می شد.جمع بندی

«پرواز، یک پله فراتر از رؤیای تو»؛ بی وسواس کمال مطلوب تبلیغاتی جی ال ایکس برای دستگاه جدیدش متجاوز مبالغه آمیز و به دور از واقعیت است، عقاب ۲ نه بوسیله رؤیاهایمان از یک گوشی ایده آل نزدیک می شود و نه انتظارات را به صورت کامل برآورده می کند؛ ولی میان رده ی جدید جی ال ایکس ناامیدمان نیز نمی نرم. عقاب ۲ با حیات ساختار پلاستیکی اش، کیفیت ساخت معقولی دارد، در شعاع روز، عکس های مناسبی می گیرد، رابط کاربری میسر ای را عرضه می دهد و در کاربری های روزمره آزاردهنده عمل نمی یواش.

ناخرسندی های ما از شاهین ۲، بسیار از هرچیز از نحوه ی بازاریابی و نمایش این گوشی هوشمند از سوی شرکت سازنده نشأت می گیرد. جی ال ایکس عقاب ۲ را محصولی درفش دار و رؤیایی توصیف می کند که با فناوری روز گیتی برابری می کند؛ اما بوسیله انعام می دانیم که شاهین ۲ به هیچ وجه داخل مدح «پرچم دار» نمی گنجد و تو بهترین حالت می نبوغ آن را میان رده ی اقتصادی نامید. از سویی دیگر، بخاطر شرکتی که تقلا در رقابت با بهینه های میدان دارد، ارائه ی معلومات متناقض و اشتباه از محصول شاخصش، امری نابخشودنی است.

شما شاهین ۲ را چگونه تقویم می کنید؟ آیا ثمر شاخص جی ال ایکس، انتظارات شما را برآورده می کند؟ دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران عزیز زومیت بوسیله اشتراک بگذارید.نکات مثبتعملکرد رسیده گوشی درون کاربری های روزمرهرابط کاربری عاری از پیچیدگیعملکرد مناسب دوربین در روشنایی روزپشتیبانی از شارژ بی سیم و شارژ سریع ۱۸ واتینکات منفیبدنه ی کاملا پلاستیکیدقت طعم جزیی پایین نمایشگرعکاسی پرتره ی بسیار ناکارآمد

بیشتر بخوانید:جعبه گشایی شاهین 2 جی ال ایکسجهرمی: اطلاق کلمه قاچاق به گوشی همراه مسافر بی عیب نیست؛ قاچاق گوشی صفر شدایرانسل در حال شریک با یک واردکننده برند اجنبی استبررسی تلفن هوشمند اسپایدر ۱ (Spider 1) جی ال ایکس
روز گذشته سازمان تنظیم مقررات صوت و تمثال شمول داخل فضای مجازی که بوسیله تلخیص ساترا خوانده می شود، با برگزاری نشستی از برنامه های خود بخاطر رگولاتوری در حوزه ی رمزی گفت. طبیب امامیان، رئیس این اداره طی سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که تغییرات داخل دنیای رسانه ای باعث شده تا لزوم تبدیل قوانین برای رگولاتورها بسیار ازپیش احساس شود. امامیان این تغییرات را فقط مختص ایران نمی داند و براساس گفته هایش درون طولانی جهان ترتیب های حقوقی جدیدی در حال ستایش شدن برای رسانه های جدید است. امامیان با رمز بوسیله اینکه در بسیاری از کشورهای گیتی رسانه های فعال در مرزوبوم ی مجازی به رسمیت شناخته می شوند، نشانی کرد که این موضوع نیز از سال ۱۳۹۴ در کشور عنوان شده و از این رو از سال ۱۳۹۴ حاکمیت رسانه های کوشا در حوزه ی فضای مجازی را بوسیله رسمیت می شناسد.

امامیان با اشاره بوسیله اینکه سازمان ذیل مدیریتش، سازمانی تشکیل شده زیرنظر سازمان صوت و سیما است، به این نکته اشاره کرد که همین موضوع باعث قانون گذاری به نفع صداوسیما نمی شود. وی در سخنان خویشتن اشاره کرد که با نگاه متاخر داخل حاکمیت، همه ی رسانه ها اعم از صدا و سیما و رسانه های صوتی و تصویری جزو رسانه های ملی به شمار می روند، چراکه باید همه در سبب منافع ملی حرکت کنند و از این رو به عنوان رقیب برای هم شناخته نمی شوند. مهتر سازمان ساترا، صدا و سیما یا برودکسترهای ملی را عزب رسانه های ملی نمی خواند بلکه به اعتقاد وی تمام رسانه های فعال اعم از صوتی و تصویری در فضای آنلاین جزو رسانه ملی و درواقع سرمایه ی ملی هستند. وی تأکید کرد که نباید در درگیری های تویی پتانسیل این رسانه ها را از بین برد. 

امامیان در ادامه بوسیله پرسش های مطرح شده توسط خبرنگاران پاسخ قسط. مدیر دایره ساترا داخل پاسخ به سوالی که تو مورد مرزبندی اعطای مجوز توسط این سازمان پرسیده شده بود، اطلاع دادن کرد که تمام رسانه های صوتی و تصویری که در دسترس عموم آدم قرار می گیرند فارغ از اینکه در چه بستر یا با توکل کنار چه تکنولوژی محتوا تولید می کنند، باید از این سازمان مجوز شهود کنند. امامیان همچنین به این نکته اشاره کرد که ساترا بخاطر ممیزی و سانسور محتوای تولید شده تشکیل نشده، بلکه اداره داخل پی این است تا در قیافه نیاز و براساس خلاهای خلق شده به موجب جنس رسانه های جدید، قوانینی را به منظور شفاف کردن صادر کند. وی به این نکته رمز کرد که نظارت ساترا به صورت پسینی است؛ وی با اذعان بوسیله اینکه ظرفیت محتوای تولید شده تو فضای مجازی امکان نظارت آنی را سلب می کند، اخبار کرد که مدیران رسانه ها باید باتوجه بوسیله قوانین موجود به تولید محتوا بپردازند. وی در توضیح نظارت پسینی به این نکته اشاره کرد که داخل صورتی که نمره داده شود یک محتوا دارای مشکل است، درون این رخساره سازمان خبردار عمل می شود. 



امامیان در پاسخ به سوالی درخصوص اینکه چطور طریق گذاری می تواند ذائقه مخاطب را تحول دهد به این نکته اشاره کرد که بوسیله هیچ وجه نمی توان بویایی ی مخاطبان را تو تک محتوا تغییر قسط و این موضوع باتوجه به ساختار فضای مجازی تقریبا غیرممکن است. وی مسئولیت تولیدکنندگان محتوا را در این خصوص برای مراعات قوانین پررنگ تر خواند. بوسیله گفته ی امامیان این مدیران و ناشران محتوا هستند که باید پیاده شدن آنچه که در شبکه ی آن ها پخش می شود، نظارت کنند. وی درون این رابطه به سرو هایی همانند اینستاگرام اشاره می کند که سیاست های پراکندن محتوا را بنابر قوانین ناحیه های مختلف تو آن ها تغییر داده است. امامیان همچنین به کمبریج آنالیتیکا اشاره کرد که انتقاد بسیاری را دانا فیسبوک کرده، به طوری که بسیاری از ضابطه گذاران مدیران این انبازی را بوسیله چالش کشیدند. 

امامیان رمز کرد که پس از تشکیل سازمان ساترا و توافقات صورت پژمرده با وزارت ارشاد، اعطای مجوز بوسیله سرویس های تولیدکننده ی محتوای صوتی و تصویری توسط وزارت ارشاد ایستا شده و این مستمری به ساترا محول شده است. امامیان به این موضوع اشاره کرد که سازمان مذکور تاکنون متجاوز از ۷۳ مجوز برای رسانه های مختلف صادر کرده است. مدیر سازمان ساترا همچنین اعطای مجوز را کلی نخوانده و اعلام کرد که این دایره در اعطای مجوز انعطاف پذیری بالایی داشته و بنابر عملکرد هر رسانه به اعطای مجوز خواهند پرداخت.

امامیان درون انتها سخنانش به قضیه ی سایت های دانلود فیلم اشاره کرد. به گفته ی امامیان تعداد بسیار اضافی از این وب سایت ها اقدام به دریافت مجوز کرده اند تا براساس سازوکار جدید تبیین شده توسط ساترا به فعالیت خود دنباله دهند. بیشتر بخوانید:گزارش زومیت از سالن فرصت ۲۰۱۹ نمایشگاه اتوکام اصفهانسالانه ۱۰۰ هزاره نفر داخل ایران بوسیله سرطان مبتلا می شوندآشنایی با نقش آفرینان پنجمین نمایشگاه تراکنش ایراندر مهمانی های استارتاپی ITE چه می گذرد؟آشنایی با نمایشگاه تراکنش ایران
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، سردار ژنرال جعفریفرمانده قبلی سپاه پاسداران تنش اسلامی در یک گفتگویی تلویزیونی جزئیاتی را از پروژه دستگیری روح الله زم سرشبکه آمدنیوز بازگو کرد.

سردار پیازچه داخل این باره گفت: این رفتار از حدود یک سال پیش در برنامه های ارتش پاسداران قرار گرفته حیات و زمانی که من حاکم گند بودم در جریان جزئیات آن بودم. یکی بار دیگر هم تا پای تعاون روح الله زم رفته بودیم که این فقره ارتکاب شود، اما شاید صلاح نبود و سانحه و مشکلی پیش آمد و بخاطر این که این کار درست ادا شود، فرصتش نبود.

وی افزود: اما این بار حکم اجرا شد و این امر، نشان دهنده قدرت اطلاعاتی گند پاسداران است.
معدن کاوی بیت کوین امروزه سهم عمده ای از استعمال الکتریسیته را در ایسلند بوسیله خویشتن اختصاص می دهد. لیزا بارنارد، در پروژه ی عکاسی خود با موضوع بیت کوین، از تأسیسات معدن کاوی در این قلمرو دیدار کرد. یکی از این تأسیسات با مدیریت شرکتی به اشتهار Genesis Mining، قدرت هش دستگاه های خود را به معدن کاوهای رمزارز اجاره می دهد. درون این یادداشت زومیت، شرحی از ملاقات بارنارد از تجهیزات معدن کاوی و عادت ی کار و مدیریت آن را ارائه می کنیم.مقاله های مرتبط:استخراج بیت کوین، عامل هجوم معدن کاوان بوسیله سمت کارت های گرافیکمعدن کاوان بیت کوین سالانه ۲۴ تراوات انرژی الکتریکی استفاده می کنند

درون فاصله ی سه کیلومتری از فرودگاه ریکیاویک، پایتخت ایسلند، ساختمان فلزی ساده ای صبر دارد که عاری تابلو خواه عنوانی خاص، از دور مثل به مرغ داری بوسیله نظر می رسد. از داخل این ساختمان نیز مانند مرغ داری صدای یدکی شنیده می شود؛ اما صوت بوسیله خاطر تحصیل مرغ تراشیدن. درواقع، ده هاهزار پردازنده ی گرافیکی محاسبات تیره و ضعیف کننده ی موردنیاز برای تأیید تراکنش های رمزارز را انجام می دهند و آن ها را بوسیله دفترکل عمومی اضافه می کنند؛ همان ساختاری که بوسیله عنوان ستایش مقدماتی و بنیادین بلاک گره می شناسیم.

در تأسیسات عجیب وغریب معدن کاوی بیت کوین، صدهاهزار فن هوا را بوسیله گردش درمی آورند و از گرم شدن برگ جلوگیری می کنند. به علاوه، ۶ توربین سقفی بزرگ بی قراری داخل ساختمان فعال هستند که با نیرویی وزن ۳۶۰ سامان لباس شویی می چرخند.



تأسیسات معدن کاوی مطالعه شده انیگما (Enigma) شهرت دارد و Genesis Mining در سال ۲۰۱۴، آن را تأسیس کرده است. این مرکز را می توان پرسروصداترین محلی دانست که لیزا بارنارد سابقه ی عکاسی از آن دارد. بارنارد دو سال پیش از تأسیسات انیگما دید کرد و در یادآوری آنجا می گوید تنها صدا و تلالو LED و سیم کشی های طویل و متعدد را بوسیله یاد می آورد. او درباره ی بازدید از انیگما می گوید:احساس می کردم درون کامپیوتر لول می کنم.



مرکز معدن کاوی عظیم کیلومترها دورتر از چشمه های آب گرم و آبشارها و تالارهایی صبر دارد که سالانه نزدیک به ۲/۳ میلیون گردشگر را به ایسلند جذب می کنند. البته این مرکز همچنین شبیه جاذبه های گردشگری، بوسیله نوعی محصول همان عناصر زمین شناسی اسمی ایسلند محسوب می شود. کشور ایسلند درون منطقه ی شمالی اروپا و پشته ی میانی اقیانوس اطلس قرار دارد؛ یعنی جایی که زمین پیدایش های اوراسیا و آمریکای شمالی بوسیله هم می رسند. کشوری با زمین آتش فشانی و رودخانه های یخی و دریاچه هایی به رنگ زمرد که ترکیبی از جاذبه های زمین شناسی را به هر بازدیدکننده ای ارائه می یواش.معدن کاوان بیت کوین در ایسلند بیش از تمام ساختمانی های ملک انرژی برق استعمال می کنند

گرمای موجود تو عرشه زمین و در آب های ایسلند با استفاده از سدهای هیدروالکتریکی بهره برداری می شوند. جایگاه های تأمین برق زمین گرمایی بخش مهمی از شبکه ی نیروی ایسلند را تشکیل می دهند . درنهایت، صاعقه ارزان برای استفاده درون مراکز معدن کاوی در این کشور وجود دارد. فرایند معدن کاوی یا تأیید تراکنش های رمزارز، پیچیده و نیازمند نیروی صاعقه بسیار بیش است. معدن کاوان نیز به دلیل فعالیت خود، مسکوک های جدید اخذ می کنند که باتوجه به نرخ نوسان درخورتوجه، سوددهی مناسبی بوسیله همراه خواهند داشت. بوسیله علاوه، دمای هوا در آن منطقه بوسیله ندرت از ۱۳ منصب ی سانتی گراد افزایش می یابد و وضعیت دمایی مطلوبی هم برای معدن کاوان خلق می کند.



کتاب تولد بیت کوین را می استعداد ۳ ژانویه ی ۲۰۰۹ نامید و قدری سپس از پیدایش بیت کوین، همدستی های کوشا در مملکت ی رمزارز به مرور بوسیله ایسلند رفتند. در سال ۲۰۱‍۶، مراکز داده ی بزرگ این ناحیه حدود ۱ درصد از GDP خواه تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دادند و فعالیت های معدن کاوی بیت کوین حدود ۹۰ درصد از درآمد را تأمین می کردند. درحال حاضر، تأسیسات معدن کاوی نیروی صاعقه بیشتری از همه ی خانه های موجود تو ایسلند مصرف می کنند و قبض برق در انیگما ماهانه به بیش از یک میلیون دلار می رسد.

با وجود استفاده ی مراکز معدن کاوی از انرژی های تجدیدپذیر، بازهم محیط زیست را تهدید می کنند. درواقع، ابد این سؤال وجود دارد که چگونه بدون ضربه زدن بوسیله محیط زیست، منابع موردنیاز فعالیت صنعتی را فراهم کنیم. متخصصان اعتقاد دارند برای تأمین نیاز رو بوسیله رشد مراکز به انرژی، باید سدها و نیروگاه های بیشتری تأسیس شوند که بوسیله مرور، خطر ضربه به هوا زیست بکر و احساساتی ایسلند را افزایش می دهند.



رقیق افزارهای دمونتاژشده از دستگاه های معدن کاوی

مشاجره میان حاجت بوسیله انرژی و درآمدزایی از معدن کاوی، بارنارد را بخاطر انجام پروژه ی حاضر اغوا کرد. او وقتی مشغول حکم روی تاریخچه جدیدش با موضوع طلا بود، به طلای دیجیتال فرع مند شد که هیچ یک از بانک های مرکزی آن را کنترل نمی کردند. سپس، بارنارد چندین بار از مراکز مرتبط با بیت کوین دیدن کرد؛ از ژاپن که بوسیله نشانی اولین کشور گیتی رمزارزها را بوسیله رسمیت خودی تا ایسلند که مراکز معدن کاوی صنعت دارد. از دیدگاه بارنارد، از یک شعاع پذیرش رمزارزها بوسیله عنوان اموال ارزی جذاب به رویت می رسد، از سوی دیگر، آن ها می توانند بخاطر زمین مخرب و آسیب زا باشند.

بارنارد پس از عکاسی از انیگما، بوسیله نیروگاه برق سوارتسنسی و سایت های دیگر تأمین برق ایسلند رفت. او حساسیت خود را از مشاهده ی تاثیر های گرمایی زمین و تبدیل آن ها بوسیله برق، ترکیبی از تپش و شگفت زدگی بیان می کند. داخل مراکز تأمین برق، آب با بوی گوگرد و صدایی ناچیز حرکت می کرد و به انرژی تحول می شد؛ با صدایی بسیار کمتر از مراکز معدن کاوی که از انرژی آن استعمال و به نوعی پیوندی ناگسستنی ابداع می کردند.بیشتر بخوانید:مدیرعامل بایننس افزایش نرخ بیت کوین تا ۱۶ هزار دلار را پیش دماغ کردبیت کوین، رویه نجات آرژانتین درون عهد بحران اقتصادیبلاک چین در دنیای امروز هنوز کاربرد زیادی نداردچین قانون رمزنگاری را از ابتدای سال ۲۰۲۰ انجام می کندقیمت بیت کوین با افزایشی ۴۲ درصدی مرز ۱۰ هزار دلار را رد کرد
سامسونگداخلGHAROOOON خبری ناامیدکننده اطلاع دادن کرده است قصد دارد یکی از بخش های فعالش را بوسیله نعوظ کامل تعطیل درنگ براساس. اخبار رسمی، فعالیت بخش تولید هسته ی سفارشی CPU در شرکت سامسونگ قرار است برای همیشه متوقف شود این. مرکزِ تفحص و توسعه که حدودا ۲۹۰ نفر در آن کار می کنند، دیگر روی پروژه های آینده ی سامسونگ کار نخواهد کرد مدت. 

ها است تراشه های سری اکسینوس سامسونگ ازلحاظ عملکرد در مقایسه با تراش های سری اسنپدراگون کوالکام متصل تو رده ی دوم راحتی می گیرند و در بنچمارک ها توانایی رقابت با این تراشه ها را ندارند گفته. می شود سامسونگ بوسیله همین برهان تصمیم گرفته است در محصولات آینده اش برای افزایش قدرت پردازشی، از هسته های آرم ARM (استفاده) نرم براساس.

گزارش جدید، از ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ ۱۰ (دی ۱۳۹۸ طولانی) کارکنان بخش تولید هسته ی سفارشی CPU سامسونگ از کارشان برکنار خواهند شد و اخراج آنان تصمیمی دائمی به حساب می آید البته. این اخراج شامل حال سه هزار نفری نمی شود که اندوه اکنون در کارخانه ی تولید خراش ی سامسونگ تو شهر آستین مشغول فعالیت هستند مایکل.



گلیز به نمایندگی از سامسونگ درون این باره می گوید این: تصمیم تأثیری روی کارخانه ی Semiconductor سامسونگ در شهر آستین تگزاس نخواهد گذاشت ما. با تمامی کارکنان طرد شده با حیثیت اصابت و کمک هزینه های مناسبی به آنان اعطا کردیم درضمن،. به طور نکته سنج و با احترام ماجرا را برایشان تطویل دادیم این. اتفاقات متجاوز سخت هستند آدم. همیشه هنگام شنیدن این اطلاع دادن از خودشان می پرسند با «اخراج شده ها به درستی رفتار شده است؟ ،»باید بگوییم بله، «با آن ها به نوع دوستی رفتار کرده ایم این». حقیقت که افراد سابق الذکر در حال از مشت دادن شغلشان هستند، اتفاقی تأسف بار است خراش».های فعلی سامسونگ غلبه پردازشی فراوانی دارند؛ اما کاربرد کارمایه آن ها نیز زیاد است گلیز

در دنباله ی صحبت هایش می گوید تصمیم اخراج ۲۹۰ از کارکنان بوسیله این دلیل پژمرده شده است که سامسونگ قصد دارد با متمرکزکردن منابعش روی موضوعات رادیکال تر، همچنان در آینده نیز به منت با رقبای میدان رقابت کند کوالکام. درون مقایسه با سامسونگ، تاکنون توانسته است تراشه های بسیار بهتری ازلحاظ غلبه پردازشی و مصرف انرژی تولید کند این. یعنی گوشی هایی که به تراشه های کوالکام مجهز شده اند، تو مقایسه با گوشی های مهیا به تراشه های سامسونگ به طور طاسی عمر بهتری از خود علامت می دهند در.

همین شالوده پیش بینی می شود تراشه ی اکسینوس ۹۸۳۰ سامسونگ درصورت استفاده از هسته های سفارشی این شرکت، ازلحاظ عملکرد تو بنچمارک ها در ظهر اسنپدراگون ۸۶۵ استراحت بگیرد همچنین،. ازآنجاکه مقصود می جوی سامسونگ بخواهد داخل خراش های آینده اش از هسته های قدرتمند آرم بهره ببرد، پیش بینی می کنیم این خراش ها عملکرد بهتری داشته باشند در. شایعاتی اعلام شده است سامسونگ قصد دارد تراشه ی موردانتظار اکسینوس ۹۸۳۰ را با چهار هسته ی پردازشی Cortex A77-آرم تولید بطی ء تراشه.



هایی نظیر اکسینوس ۹۹۰ که پیش تر سامسونگ شناساندن کرده است، به احتمال متجاوز همچنان از هسته های سفارشی خودِ این شرکت استفاده خواهند کرد؛ ولی محصولات بعدی اکراه ای ها بوسیله هسته ها ی آرم مجهز خواهند شد گفته. می شود هواوی همچنین قصد دارد رویکردی قرین اتخاذ یواش ظاهرا. تراشه های کرین ۹۹۰ و کرین ۹۹۰ 5G هواوی از هسته های Cortex A76-آرم استفاده می کنند تا عملکرد پردازشی متجاوز قدرتمندی داشته باشند سامسونگ. احتمالا روی پردازنده ی گرافیکی عام برای گوشی هایش کار می کند طبق

گفته های پاتریک موردهد، از تحلیلگران شناخته شده ی صنعتی موبایل شاغل در شرکت Moor Insights and Strategy، سامسونگ غرض جدیدش را بوسیله یک باره نگرفته است او. می گوید درون ماه اخیر، برخی منابع بارهاوبارها زمزمه هایی از طرد فداکار از کارکنان حصه تولید هسته ی CPU سامسونگ را می شنیده و این شایعات روزبه روز محکمی می شده اند او. می گوید گرچه هسته های پردازشی سفارشی این غول عنف ای زیاد قدرتمند بودند، مصرف انرژی آن ها نگرانی مهمی به احصائیه می آمده است او. معتقد است پردازنده: های سفارشی اخیر سامسونگ قدرتمند بودند؛ اما کارمایه زیادی مصرف می کردند کار کننده. که سامسونگ درون حال حاضر می خواهد انجام دهد، این است که مجوز نقشه کشی هسته های جدید را از آرم دریافت بطی ء اقدامات. 

اخیر سامسونگ مدال می دهد این مشارکت درون ابتدا قصد نداشته بخش تولید هسته های سفارشی را تعطیل کند؛ چراکه درون سال های گذشته، حدودا ۱۷ میلیارد دلار در کارخانه های ساخت خراش اش داخل آستین تگزاس سرمایه گذاری کرده بود البته. متأسفانه با درنظرگرفتن موانع زیادی که قانون نحو سامسونگ پدیدار شدند، ظن می دهیم این شریک بهترین تصمیم امکان پذیر را گرفته باشد تحلیلگران. 



گفته اند آینده ی سامسونگ درزمینه ی تولید تراشه احتمالا روشن خواهد بود این. باهم اتحاد کردن الزام ای مدتی پیش از مسدود قرارداد همکاری با AMD شناسایی داد؛ موضوعی که می تواند نشان دهد احتمالا سامسونگ مبتلا فقره روی پردازنده ی گرافیکی GPU (سفارشی) سازی شده ی ویژ ه ای است و قصد دارد از آن در گوشی های آینده اش بهره بگیرد گزارش. ها اخیر می گویند مقدماتی دستگاه های فراهم به پردازنده ی گرافیکی سفارشی سامسونگ احتمالا تا سال ۲۰۲۱ بوسیله راسته نخواهند آمد موافق. 

ادعای شایعه های اخیر، سامسونگ به تنهایی روی پردازنده ی گرافیکی دیگری نیز کار می کند و احتمالا از آن تو گوشی هوشمند گیمینگی استفاده خواهد کرد که مشیت دارد روانه ی راسته درنگ افزون. کنار این، در شایعه ای جداگانه آمده است سامسونگ چیره شده است معماری اختصاصی و جدیدی برای پردازنده های گرافیکی تولید  کند و نیت دارد از آن در گوشی های هوشمند و تا اینکه ابررایانه ها استعمال کند در. حال حاضر، گفته های یادشده فقط داخل قطع گمان و احتمال هستند و نمی توانیم بوسیله عنوان گفته هایی رسمی بوسیله آن ها اتکا کنیم همچنین،.

اگر نگاهی بوسیله سررشته های جدیدی بیندازیم که رسانه های مختلف منتشر کرده اند، به این نتیجه می رسیم که درست است بخش تولید هسته ی سفارشی CPU سامسونگ تعطیل شده؛ اما این شرکت عزم دارد به طور ویژه روی پردازنده های گرافیکی امر بطی ء آینده. بخاطر مدخل تولید تراشه در سامسونگ، هیجان انگیز بوسیله رویت می رسد دیدگاه.

شما کاربران زومیت درباره ی غرض متاخر سامسونگ چیست؟ ارزش

به روز و مشخصات متخصص و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید مناسب و آگاهانه ی انواع گوشی سامسونگ را داخل بخش محصولات زومیت بیابید در. این بخش، مقایسه ی مشخصات فنی انواع گوشی های سری S S ،J ،M و A A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی دردسترس خواهد.بود مشاهده سواد گوشی های سامسونگبیشتر:بخوانید سامسونگ گلکسی اس 10 لایت با باتری ۴۳۷۰ میلی آمپرساعتی شناساندن می شودگوشی تاشو جدید سامسونگ از سری W به زودی معرفی می شودسامسونگ جزئیات رسمی One UI 2 را منتشر کردسامسونگ در گزارش مالی اخیرش، سود فروش گلکسی نوت 10 را درخورتوجه اعلام کرده استسامسونگ بطی ء افزار Galaxy Labs را برای بهترین سازی گوشی معرفی
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، زنده یاد آبادی آخرین وهله حدود ۱۲ سال پیش در فیلم سینمایی «دیوار» ایفای نقش کرد و در تلویزیون هم یکی از بازیگران فصل دوم سریال «دودکش» حیات که با نام «پادری» داخل ماه رمضان ۹۶ روی آنتن شبکه یک رفت. او پس از انقلاب وارد سینما شد و سال ۶۹ درون نهمین عید فیلم شفق برای ورزش درون «آپارتمان عده ۱۳» داوخواه اخذ جایزه سیمرغ شیشه ای بهترین بازیگر مرد مکمل بود.

از دیگر فیلم های رادیکال ترازنامه مرحوم آبادی می توان به «اکسید ها»، «بایکوت»، «گراند سینما»، «عروسی خوبان»، «عبور از غبار»، «دزد اسباب بازی ها»، «می خواهم زنده بمانم»، «مومیایی ۳»، «بوی کافور رایحه یاس»، «توکیو عاری توقف» و «صد سال بوسیله این سال ها» رمز کرد که این آخری هنوز به نمایش عمومی درنیامده است. او در ده ها سریال هم ایفای نقش کرد که «پاورچین»، «مختارنامه» و «شب دهم» از آن جمله اند.

ابراهیم آبادی سال ۱۳۱۳ در تبریز بوسیله دنیا آمد و پنج سال در پراگ، پایتخت سرزمین چکسلواکی وقت به خواندن درس در رشته کارگردانی تماشاخانه و بازیگری مبتلا بود. ۱۰ سال پس از آن تیمار در این ملک اروپای شرقی ماند و پس از بازگشتن بوسیله ایران، به استخدام راه اندازی پروگرام های تئاتر درآمد. او اواخر مهرماه امسال داخل درمانگاه به کما رفت و انتها ۱۰ روز بعد جان بوسیله جان آفرین عودت کرد.
لیست سلامت از جمله شامل مهارت های پایه ریاضی می شود، بخاطر شهید محاسبه استاندارد کلسترول و قند خون، پیمانه گیری داروها و حساسیت برچسب های تغذیه ای.

علاوه پیاده شدن این مهارت های پایه، لازم است افراد دانشی درباره موضوعات بهداشتی داشته باشند. افرادی که سواد مصونیت پایینی دارند، معلومات نادرستی درباره بدن و همچنین ماهیت و علت مصیبت ها دارند. افراد بدون داشتن این دانش ممکن است رابطه میان عوامل سبک عمر شبیه رژیم غذایی و ورزش و بیماری های انواع را درنیابند.

پایین وجود داشتن سواد سلامت باعث می شود که افراد دچار بیمای های مزمن نتوانند بوسیله درستی بیماری پایگاه را درمان کنند و همچنین استیل زندگی سالمی را در پیش بگیرند. 

در نتیجه  وضعیت طاسی سلامتی این افراد بدتر می شود و مجبور می شوند در دفعات بیشتری بوسیله درمانگاه مراجعه کنند. مفاهیم: سواد مصونیت چیست؟
به گزارش ایرنا، تظاهرکنندگان درون کربلا که همزمان با آدم در بغداد و چند ده دیگر به خیابان ها آمدند، خواستار مبارزه شدید با فساد، ادا اصلاحات واقعی در حوزه سیاست و اقتصاد کشور و ایجاد شغل و رفع نیازمندی شده اند، نیز با شعارهای "کلا کلا آمریکا، کلا کلا اسراییل" آمریکا، هرگز و اسراییل، به سیاست  های واشنگتن در عراقو منطقه اعتراض کردند.

همزمان از بصره خبر می رسد که معترضان با روشن کردن لاستیک خودرو تو مدخل گذرگاه مرزی سفوان، این نقطه اتصال عراق و کویت را مسدود کردند.

در پی پاشیدن فراخوان هایی مبنی بر آغاز مکرر اعتراضات خیابانی داخل بغداد و چند شهر دیگر از عصر امروز، در شبکه های مجازی، گروهی به پیشواز آن رفته و از دیشب و بویژه سحرگاه امروز در چند جنین پس از تجمع تو میدان تحریر بغداد و عبور از پل جمهوری یک کود نیز توانستند موانع را کنار  زده و وارد منطقه سبز شوند.

سعی و اصرار چندباره عده ای از تظاهرکنندگان برای دخول مجدد بوسیله منطقه سبز در ساعات صبح امروز با اقدام ماموران امنیتی بی نتیجه ماند و آنان بارها با شلیک گاز سرشک آور و گلوله های صوتی، معترضان را از اطراف دروازه اصلی این منطقه دور کردند.

کمیته حقوق بشر عراق نیز دقایقی پیش درون اطلاعیه ای نتایج بدوی زخمی ها و تلفات اعتراضات امروز داخل بغداد و همچنین استان المثنی را اطلاع دادن کرد و از کشته شدن یک تن و زخمی شدن ۲۲۷ نفر خبر عدل که سه جثه از  زخمی ها به استان المثنی و بقیه مربوط به ولایت بغداد است.

اطلاعیه مداومت کرده است که این افراد بوسیله سرگین اشک آور، بمب های صوتی و خواه آب داغ در جریان کشمکش میان تظاهرکنندگان و تکاپو نیروهای منیتی برای جلوگیری از دخول آنان به داخل منطقه سبز رخساره داده است.