ریحان گراف

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه نگار مهر، محققان دانشگاه گوته آلمان معتقدند داروی آپروتینین می تواند از بیماری کووید ۱۹ پیشگیری کند.

اگرچه امکان پذیر است با استعمال از یک واکسن مؤثر زندگی تا معادل زیادی بوسیله حالت عادی برگردد، ولی منبع کن کردن کووید ۱۹ بعید به دیدن می رسد. احتمالاً انسان ها مجبور هستند با این ویروس زندگی کنند و ممکن است در نهایت فصلی شود.

مطالعه متاخر محققان نشان می دهد که داروی مخالف خونریزیآپروتینین (ترازیلول) می تواند از ورود کروناویروس بوسیله سلول های میزبان جلوگیری نرم. به گفته محققان، آپروتینین می تواند از صعود کووید ۱۹ به یک بیماری موکد و سیستمیک جلوگیری نماید.

آپروتینین یک مهارکننده فیبرینولیز است، فرآیندی که منجر بوسیله تجزیه لخته های خون می شود. پزشکان گاهی اوقات در نفس جراحی از این دارو مصرف می کنند تا خطر خونریزی و تو مولود نیاز بوسیله تزریق خون کاهش یابد.

داروهای رقیق کننده خون ممکن است به بهبود بیماران کووید-۱۹ کمک کنند

آپروتینین نیز یک مهارکننده پروتئاز است که در مورد بیماری کووید ۱۹ نقش پیشگیرانه دارد.

این بدان برهان است که تجزیه پروتئین کروناویروس که پروتئاز انجام می دهد، یک مرحله بنیادی درون دوچرخه زندگی ویروسی است و بوسیله ویروس اجازه دسترسی به سلول های بدن را می دهد. این تجزیه باید قیافه بگیرد تا ویروس بتواند به گیرنده های خویشتن در سطح سلول های بدن ما متصل شود.

محققان آپروتینین را حزن قبل و حزن بعد از آلوده شدن سلول ها به ویروس، به آنها اضافه کردند. نتایج نشان عدالت که آپروتینین در هر دو حالت، بوسیله طور مؤثری از ورود ویروس به سلول ها و در نتیجه از افزودن آنها جلوگیری کرد.

نتایج مدال می دهد که آپروتینین درون ممانعت از افزودن ویروس بیش مؤثر است و پزشکان می توانند از آن برای بیماران کرونایی استعمال نمایند.

محققان درصدد اجرا تحقیقات بیشتر تو این زمینه هستند.
  • ۹۹/۰۹/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی