ریحان گراف

سامسونگداخلGHAROOOON خبری ناامیدکننده اطلاع دادن کرده است قصد دارد یکی از بخش های فعالش را بوسیله نعوظ کامل تعطیل درنگ براساس. اخبار رسمی، فعالیت بخش تولید هسته ی سفارشی CPU در شرکت سامسونگ قرار است برای همیشه متوقف شود این. مرکزِ تفحص و توسعه که حدودا ۲۹۰ نفر در آن کار می کنند، دیگر روی پروژه های آینده ی سامسونگ کار نخواهد کرد مدت. 

ها است تراشه های سری اکسینوس سامسونگ ازلحاظ عملکرد در مقایسه با تراش های سری اسنپدراگون کوالکام متصل تو رده ی دوم راحتی می گیرند و در بنچمارک ها توانایی رقابت با این تراشه ها را ندارند گفته. می شود سامسونگ بوسیله همین برهان تصمیم گرفته است در محصولات آینده اش برای افزایش قدرت پردازشی، از هسته های آرم ARM (استفاده) نرم براساس.

گزارش جدید، از ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ ۱۰ (دی ۱۳۹۸ طولانی) کارکنان بخش تولید هسته ی سفارشی CPU سامسونگ از کارشان برکنار خواهند شد و اخراج آنان تصمیمی دائمی به حساب می آید البته. این اخراج شامل حال سه هزار نفری نمی شود که اندوه اکنون در کارخانه ی تولید خراش ی سامسونگ تو شهر آستین مشغول فعالیت هستند مایکل.



گلیز به نمایندگی از سامسونگ درون این باره می گوید این: تصمیم تأثیری روی کارخانه ی Semiconductor سامسونگ در شهر آستین تگزاس نخواهد گذاشت ما. با تمامی کارکنان طرد شده با حیثیت اصابت و کمک هزینه های مناسبی به آنان اعطا کردیم درضمن،. به طور نکته سنج و با احترام ماجرا را برایشان تطویل دادیم این. اتفاقات متجاوز سخت هستند آدم. همیشه هنگام شنیدن این اطلاع دادن از خودشان می پرسند با «اخراج شده ها به درستی رفتار شده است؟ ،»باید بگوییم بله، «با آن ها به نوع دوستی رفتار کرده ایم این». حقیقت که افراد سابق الذکر در حال از مشت دادن شغلشان هستند، اتفاقی تأسف بار است خراش».های فعلی سامسونگ غلبه پردازشی فراوانی دارند؛ اما کاربرد کارمایه آن ها نیز زیاد است گلیز

در دنباله ی صحبت هایش می گوید تصمیم اخراج ۲۹۰ از کارکنان بوسیله این دلیل پژمرده شده است که سامسونگ قصد دارد با متمرکزکردن منابعش روی موضوعات رادیکال تر، همچنان در آینده نیز به منت با رقبای میدان رقابت کند کوالکام. درون مقایسه با سامسونگ، تاکنون توانسته است تراشه های بسیار بهتری ازلحاظ غلبه پردازشی و مصرف انرژی تولید کند این. یعنی گوشی هایی که به تراشه های کوالکام مجهز شده اند، تو مقایسه با گوشی های مهیا به تراشه های سامسونگ به طور طاسی عمر بهتری از خود علامت می دهند در.

همین شالوده پیش بینی می شود تراشه ی اکسینوس ۹۸۳۰ سامسونگ درصورت استفاده از هسته های سفارشی این شرکت، ازلحاظ عملکرد تو بنچمارک ها در ظهر اسنپدراگون ۸۶۵ استراحت بگیرد همچنین،. ازآنجاکه مقصود می جوی سامسونگ بخواهد داخل خراش های آینده اش از هسته های قدرتمند آرم بهره ببرد، پیش بینی می کنیم این خراش ها عملکرد بهتری داشته باشند در. شایعاتی اعلام شده است سامسونگ قصد دارد تراشه ی موردانتظار اکسینوس ۹۸۳۰ را با چهار هسته ی پردازشی Cortex A77-آرم تولید بطی ء تراشه.



هایی نظیر اکسینوس ۹۹۰ که پیش تر سامسونگ شناساندن کرده است، به احتمال متجاوز همچنان از هسته های سفارشی خودِ این شرکت استفاده خواهند کرد؛ ولی محصولات بعدی اکراه ای ها بوسیله هسته ها ی آرم مجهز خواهند شد گفته. می شود هواوی همچنین قصد دارد رویکردی قرین اتخاذ یواش ظاهرا. تراشه های کرین ۹۹۰ و کرین ۹۹۰ 5G هواوی از هسته های Cortex A76-آرم استفاده می کنند تا عملکرد پردازشی متجاوز قدرتمندی داشته باشند سامسونگ. احتمالا روی پردازنده ی گرافیکی عام برای گوشی هایش کار می کند طبق

گفته های پاتریک موردهد، از تحلیلگران شناخته شده ی صنعتی موبایل شاغل در شرکت Moor Insights and Strategy، سامسونگ غرض جدیدش را بوسیله یک باره نگرفته است او. می گوید درون ماه اخیر، برخی منابع بارهاوبارها زمزمه هایی از طرد فداکار از کارکنان حصه تولید هسته ی CPU سامسونگ را می شنیده و این شایعات روزبه روز محکمی می شده اند او. می گوید گرچه هسته های پردازشی سفارشی این غول عنف ای زیاد قدرتمند بودند، مصرف انرژی آن ها نگرانی مهمی به احصائیه می آمده است او. معتقد است پردازنده: های سفارشی اخیر سامسونگ قدرتمند بودند؛ اما کارمایه زیادی مصرف می کردند کار کننده. که سامسونگ درون حال حاضر می خواهد انجام دهد، این است که مجوز نقشه کشی هسته های جدید را از آرم دریافت بطی ء اقدامات. 

اخیر سامسونگ مدال می دهد این مشارکت درون ابتدا قصد نداشته بخش تولید هسته های سفارشی را تعطیل کند؛ چراکه درون سال های گذشته، حدودا ۱۷ میلیارد دلار در کارخانه های ساخت خراش اش داخل آستین تگزاس سرمایه گذاری کرده بود البته. متأسفانه با درنظرگرفتن موانع زیادی که قانون نحو سامسونگ پدیدار شدند، ظن می دهیم این شریک بهترین تصمیم امکان پذیر را گرفته باشد تحلیلگران. 



گفته اند آینده ی سامسونگ درزمینه ی تولید تراشه احتمالا روشن خواهد بود این. باهم اتحاد کردن الزام ای مدتی پیش از مسدود قرارداد همکاری با AMD شناسایی داد؛ موضوعی که می تواند نشان دهد احتمالا سامسونگ مبتلا فقره روی پردازنده ی گرافیکی GPU (سفارشی) سازی شده ی ویژ ه ای است و قصد دارد از آن در گوشی های آینده اش بهره بگیرد گزارش. ها اخیر می گویند مقدماتی دستگاه های فراهم به پردازنده ی گرافیکی سفارشی سامسونگ احتمالا تا سال ۲۰۲۱ بوسیله راسته نخواهند آمد موافق. 

ادعای شایعه های اخیر، سامسونگ به تنهایی روی پردازنده ی گرافیکی دیگری نیز کار می کند و احتمالا از آن تو گوشی هوشمند گیمینگی استفاده خواهد کرد که مشیت دارد روانه ی راسته درنگ افزون. کنار این، در شایعه ای جداگانه آمده است سامسونگ چیره شده است معماری اختصاصی و جدیدی برای پردازنده های گرافیکی تولید  کند و نیت دارد از آن در گوشی های هوشمند و تا اینکه ابررایانه ها استعمال کند در. حال حاضر، گفته های یادشده فقط داخل قطع گمان و احتمال هستند و نمی توانیم بوسیله عنوان گفته هایی رسمی بوسیله آن ها اتکا کنیم همچنین،.

اگر نگاهی بوسیله سررشته های جدیدی بیندازیم که رسانه های مختلف منتشر کرده اند، به این نتیجه می رسیم که درست است بخش تولید هسته ی سفارشی CPU سامسونگ تعطیل شده؛ اما این شرکت عزم دارد به طور ویژه روی پردازنده های گرافیکی امر بطی ء آینده. بخاطر مدخل تولید تراشه در سامسونگ، هیجان انگیز بوسیله رویت می رسد دیدگاه.

شما کاربران زومیت درباره ی غرض متاخر سامسونگ چیست؟ ارزش

به روز و مشخصات متخصص و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید مناسب و آگاهانه ی انواع گوشی سامسونگ را داخل بخش محصولات زومیت بیابید در. این بخش، مقایسه ی مشخصات فنی انواع گوشی های سری S S ،J ،M و A A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی دردسترس خواهد.بود مشاهده سواد گوشی های سامسونگبیشتر:بخوانید سامسونگ گلکسی اس 10 لایت با باتری ۴۳۷۰ میلی آمپرساعتی شناساندن می شودگوشی تاشو جدید سامسونگ از سری W به زودی معرفی می شودسامسونگ جزئیات رسمی One UI 2 را منتشر کردسامسونگ در گزارش مالی اخیرش، سود فروش گلکسی نوت 10 را درخورتوجه اعلام کرده استسامسونگ بطی ء افزار Galaxy Labs را برای بهترین سازی گوشی معرفی
  • ۹۸/۰۸/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی