ریحان گراف

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ تقی کبیری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درون سمنان، با اشاره بوسیله بارش برف درون برخی از نقاط استان سمنان و بوسیله خاص در این پایه پیش روی داشت: باران برف سبب مسدود شدن این پایه شده است.

وی با بیان اینکه انسداد این محور به درخواست نماینده راه تهران و مازندران ارتکاب شده است گفت: رانندگان هنگام تردد تو جاده های برفی حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

رئیس نماینده سیاق استان سمنان از رانندگان امید از سفرهای غیرضروری در زمستان خودداری کرده و درون صورت ضرورت حتماً وسایل موردنیاز برای روزهای سرد و برفی از قبیل سوخت کافی، وسایل گرمایشی، لباس گرم و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

کبیری از رانندگان صدای زیر مردانه تا ضمن تعظیم قوانین تربیت و رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا تماشاگر حوادث نباشیم.

بر اساس گزارش دوربین های نظارت تصویری جاده ای محور شاهرود- رامیان جاده اولنگ به موجب نبود ایمنی کافی و پایه خوش نشین جاده سوداغلن به کالپوش به علت رانش زمین تا معارفه ثانوی مسدود است.

ازنظر رود محور شهمیرزاد بوسیله فولاد برزن و پایه سمنان به فیروزکوه تماشایی بارش برف هستیم و در سایر محورهای استان سمنان نیز بارش پراکنده باران و تو نواحی کوهستانی براش برف گزارش شده است.

همراه داشتن غل چرخ در محورهای کوهستانی الزامی است.
  • ۹۸/۰۸/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی