ریحان گراف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی رضایی معاون بیمه خدمات مصونیت سازمان بیمه سلامت گفت: درحال حاضر بوسیله طور میانگین حدود ۵ میلیون و ۴۰۰ هزاره تومان متوسط نفقه بستری هر بیمار کرونایی تو مراکز درمانی است که حدود ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان آن درتعهدات بیمه است و سازمان از بیمه شدگان خود در این خصوص زنهار می بطی ء.

با رمز به اینکه هم اینک تعرفه تست کرونا تو بخش دولتی ۲۵۰ هزار تومان و در بسرنوشت شوم دچار کردن غیر دولتی ۵۸۰ هزار تومان است، افزود: سال گذشته نزدیک بوسیله ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات برای بیمه مصونیت مصوب شد، این درحالی است که برآورد اعتبارات مورد نیاز از مبالغ مصوب حلقه بیشتر از عدد تذکر شده بود؛ لذا منابع بودجه ای کشور محدود بوده و به تناسب بودجه منحصر ظاهر می کند، یعنی ممکن است درون فداکار سال ها انجام خدمات با خسران انباشت شده یا بدهی روبه رو شود.

معاون بیمه خدمات مصونیت سازمان بیمه سلامت تصریح کرد: بدهی سنواتی تو راه اندازی بیمه سلامت حدود ۶ هزار میلیارد تومان است که عمدتا مربوط به سال های ۹۵ و ۹۶ و ۹۷ است، اما با تغییرات درون کاربرد منابع، صرفه جویی ها و همکاری ها داخل کلکسیون ارایه دهندگان نوکری در مدخل دولتی و خصوصی این وام درون سال های پس ازآن به طور سزاوار سرزنش احتیاط ای کاهش محسوس کرده و پیش بینی می شود، داخل سال جاری بیمه سلامت به تعهد تخصیص اعتبارات بوسیله موقع  و کامل کسری بودجه روبرو نکند.

رضایی با پیش روی اینکه سازمان بیمه اشتی با همکاری وزارت رفاه و با هدف حمایت از مردم در شرایط خاص جامعه اقدامات مناسبی را درون گرفتن دفترچه رایگان عاری تخمین وسع انجام داده است بیان داشت: با توجه به شرایط کرونا پیشنهاد داده شده که ارزیابی وسع برای افرادی ادا شود که خواهان استفاده از خدمات حصه مخصوص هستند؛ لذا بیمه شدگان مجانی بسان قبلی در مراکز دولتی می توانند خدمات دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه بیمه مصونیت به متعاقب برگزاری میتینگ های تخصصی با هم گذاری های صنفی و علمی تخصصی بخاطر رفع موانع اجرای قانون نسخه نویسی الکترونیکی است، تاکید کرد: حرکت درون راستای بخت الکترونیک جزو وظایف عرفی است که باید موانع را تو ادا مرتفع کرد. البته منهای کلان شهرها در نقاط دیگر گروه های پزشکی همکاری خوبی درون بحث نسخه نویسی الکترونیکی داشتند و نسخه پیچی تنها در داروخانه اجرا می شود؛ اما در فداکار نقاط نیز این مساله توسط  داروخانه ها صورت می گیرد که باید این قضیه اصلاح شود.
  • ۹۹/۰۷/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی