ریحان گراف

به گزارش همشهری آنلاین، مهربانی به نقل از هالیوود ریپورتر نوشت: فیلم جدید ساشا بارون کوهن که در ادامه «بورات» سال ۲۰۰۶ مصنوع شده پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ۲۳ اکتبر (۲ آبان) داخل آمازون به ارائه درمی آید. آمازون با انتشار تریلر فیلم برای بدوی جنین عریضی هایی از فیلم جدید «بورات» را که به صورت کاملاً مخفیانه ساخته شده، آشکار کرد.

فیلم «بورات ۲» با عنوان «بورات: فیلم سینمایی اتیه» وعده دیگر ماجراهای «بورات» را به عنوان یک ژورنالیست قزاق تصویر می نرم و ساشا بارون کوهن مثل فیلم سابق در این نقش جلوه گر شده است. وی در این فیلم با آمریکای محافظه امر رو تو رو شده و سیاستمداران جمهوری یا را به چالش گرفته است.

این فیلم را جیسون وولینر کارگردانی کرده و تریلر مدال می دهد که بورات همراه دخترش از قزاقستان به آمریکا می رود تا یک عهده دار شدن ویژه را ایفا دهد که کمی از آن حضوری غافلگیرکننده در سخنرانی مایک پنس است. کوهن با لباس مبدل بوسیله لباس ترامپ درآمده که عروسکی نیمه عریان و مبصر را روی شانه هایش حمل می کند و بوسیله مایکل پنس می گوید: این را برای تو آورده ام. این داخل حالی است که معاون رییس جمهوری می خواست در میان انباشتگی گپ بطی ء.

در بقیه تریلر این کمدین توسط نماینده روی زمین کشیده می شود، تو عریضی ای دیگر برای ابتیاع شکل بخاطر هالووین بیرون می جوی و داخل اندکی دیگر بخاطر فرار از ویروس کرونا به یک قریه کوچک روستایی می رود. وی در این چیز پهن ها از دشمنی شدید جمهوری خواستگار و دموکرات ها می گوید.

همزمان با انتشار این تریلر آمازون بخاطر بازاریابی فیلم در رسانه های مدنی توییتر و اینستاگرام حسابی به نام بورات ساگدیف و همچنین «شانس رسمی قزاقستان» اسلوب اندازی کرده است. این فیلم که دنباله ای به خشکی امدن «بورات» است به صورت مخفیانه تو کشش تابستان فیلمبرداری شده و فیلمنامه آن توسط کوهن، آنتونی هاینس، دن سوویمر و پیتر بینهام تالیف شده است. کوهن و ایرینا نوواک بازیگران فیلم هستند.

قسمت اول «بورات» در سال ۲۰۰۶ با موفقیت همراه بود و زیاد از ۲۶۰ میلیون دلار فروش کرد و کوئن نیز بخاطر بازی در این فیلم برنده گلدن گلوب نیکوترین هنرمند مرد شد. فیلم جدید «بورات» یکی از مقدماتی فیلم هایی حیات که داخل دوران کرونا مصنوع شد و با مراعات نکات بهداشتی و گاه تو شرایط خطرناک جلوی دوربین رفت.
  • ۹۹/۰۷/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی