ریحان گراف

ASGشرکتAROOOON آداک فناوران آینده (آداک کامپیوتر) با بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت در زمینه واردات و تأمین قطعات در حوزه IT یکی از بزرگ ترین توزیع کنندگان لپ تاپ، موبایل، تبلت، رایانه های شخصی، کامپیوترهای یکپارچه (All in one) و… در سطح ناحیه است.

فروشگاه اینترنتی آداک پس از معرفی پردازنده های نسل 10 از سری H H شرکت اینتل همچون Intel Core i7 10750H ،Intel Core i7 10875H ، Intel Core i5 10300H و همین نعوظ پردازنده های قدرتمند شرکت AMD سری مستشار 4000 یعنی Ryzen7 4800H و Ryzen9 4900H، لپ تاپ های گیمینگ فراهم بوسیله این پردازنده ها را بخاطر فروش داخل سایت اینترنتی و شعب فروشگاهی خود ارائه کرده. است با آداک به عنوان ارشد ترین و متنوع ترین کلکسیون ارائه لپ تاپ کشور، در معرفی اجمالی این محصولات متاخر همراه.شوید لپ تاپ های گیمینگ:

ایسوس شریک شدن تایوانی ایسوس بخاطر جایگزین لپ تاپ های سری چیره ROG Strix (G531 که با مدل های – G531GT – G531GE – G531GU – G531GV G531GW وارد بازار کشور شده)بود ، سلاله اینده لپ تاپ های خویشتن با کد شاسی ROG STRIX G15 G512 را بوسیله راسته ناحیه عرضه کرده. است مغایرت ظاهری G512 و G531 زیاد کم بوده و تفاوت اصلی در ابراز رسانی پردازنده های این لپ تاپ ها از نسل 9 به سراب 10 اینتل یعنی Core i7 10750H. است این لپ تاپ ها با نمونه های – G512LW – G531LV – G531LU G531LI در بازار کشور بوسیله خرید می رسند و طیف وسعی از پرعضله ترین کارت گرافیک های شرکت NVIDIA یعنی معیار های – GTX1650 – GTX1660TI – RTX2060 RTX2070 را به همراه حافظه های سرعت بالای SSD PCIe NVMe و حافظه رم DDR4 2933MHz درون خود جابی داده.

اند نیز لپ تاپ های سری TUF شرکت (ایسوس لپ تاپ های گیمینگ میان رده) ایسوس همچنین برای این مفارقت به پردازنده های قدرتمند سری RYZEN 4000 انبازی AMD یعنی Ryzen9 4900H و Ryzen7 4800H فراهم شده اند و با بانوا رقابتی، حریف سرسختی برای دیگر لپ تاپ های گیمینگ بازار محسوب می. شوند از جدیدترین محصولات این قوم از برند ASUS می نبوغ به لپ تاپ های FX706IU و FX706II در سایز ۱۷ اینچ و لپ تاپ FX506IV درون سایز ۱۵ اینچ اشاره کرد که همگی برخلاف پردازنده خود، برای کارت گرافیک از محصولات شرکت NVIDIA Geforce استفاده کرده اند تا جذابیت بیشتری بخاطر گیمرها داشته.

باشند از مهترین نکات مثبت لپ تاپ های گیمینگ ایسوس می توان به خدمات پس از ابتیاع بسیار کم قیمت تو میدان کشور، کیفیت صفحه ارائه بیش بالا، لوازم جانبی دوست داشتنی  همچون هدست گیمینگ سری Cerberus، کوله پشتی گیمینگ و موس  گیمینگ درون سری Republic Of Gamers و از نکات منفی آن ها می نبوغ به قیمت غیر رقابتی به نسبت برندهای لنوو و ایسر اشاره.کرد لپ تاپ های گیمینگ:

لنوو باهم اتحاد کردن لنوو نیز همچون سنوات گذشته با دست لبریز و مقدار بسیار رقابتی پا به عرصه رقابت گذاشته. است این مشارکت برای لپ تاپ های گیمینگ بالارده خود لپ تاپ LEGION 5 را روانه راسته کشور کرده است که علاوه بر بازطراحی سری افسانه ای Y540، سخت اسباب آن را نیز دستخوش تغییرات بنیانی کرده است و علاوه به خشکی امدن افزودن ظرفیت باتری و کاربرد از کیبورد RGB، پردازنده قدرتمند Core i7 10750H را همچنین روی آن استراحت داده.

است در مورد لپ تاپ های گیمینگ میان رده همچنین شرکت لنوو سری IdeaPad Gaming 3 را جایگزین مدل پرفروش L340 Gaming کرده. است این سری از لپ تاپ ها علاوه پیاده شدن بهره مندی از جدیدترین تکولوژی های روز دنیا، مدل سازی جوان پسندانه تری همچنین. دارند همچنین تجهیز آن ها به صفحه ارائه های با نرخ تازه سازی تصویر ۱۲۰ هرتز از دیگر نکات جذاب آن ها برای گیمرها.



است در مورد نقاط قوت لپ تاپ های لنوو نیز علاوه بر قیمت بسیار کم قیمت آن ها به نسبت لپ تاپ های ایسوس، به جهیز خنک کننده حرفه ای و سخت کار وجود داشتن آن ها می توان اشاره. کرد درون طبق نیز طراحی متوسط و بعضا تکراری لپ تاپ های لنوو یکی از نکات منفی آن ها محسوب می.شود لپ تاپ های گیمینگ:

ایسر همکاری ایسر همچنین از قافله رقابت دنبال نمانده و برای پاسخگویی به نیازهای بازار پر تقاضای لپ تاپ های گیمینگ، میزان های جدید از لپ تاپ های سری Helios ،Nitro 7 و Aspire 7 را هوشیار میدان ملک کرده

است لپ تاپ های گیمینگ بالارده Helios از جدیدترین تکنولوژی های همکاری ایسر و از همان زبان نقشه کشی لپ تاپ های اولاد قبل این سری بهره برده. اند صفحه کلیدهای گاراژ بسیار حرفه ای و فراهم به نور ورقه مفتاح RGB، سیستم یخ کننده فوق حرفه ای، پورت های نسبتا کامل و طراحی جذاب این سری درکنار حد مناسب، آن ها را به محصولاتی پرطرفدار داخل بین گیمرهای جهان بدل کرده.

است در بخش لپ تاپ های گیمینگ اقتصادی نیز شرکت ایسر سری میان رده Nitro 7-AN715 52 و سری پایین رده Aspire 7-A715 75G را به بازار عرضه کرده تا رقیبی برای لپ تاپ های سری FX شریک شدن ایسوس و IdeaPad 3 Gaming شرکت لنوو.



باشند در مورد لپ تاپ های ایسر نیز سکون قیمت بیشتر آن ها به نسبت دیگر برندهای موجود تو سرزمین از نقاط قوت و کیفیت ورق نمایش متوسط نیز از نقاط انقراض آن ها محسوب می.شود لپ تاپ های گیمینگ ام اس:

آی درون برند MSI نیز لپ تاپ های 17 اینچ GF75 Thin و GP75 Leopard دارای پردازنده های نسل 10 شرکت اینتل و تو سایز پرطرفدار ۱۵ اینچ نیز لپ تاپ های GS66 Stealth و GE66 Raider معرفی شده اند تا رقیبی جدی برای لپ تاپ های G512 شرکت ایسوس و Legion 5 همکاری لنوو.

باشند نرخ جاهل رقابتی لپ تاپ های ام اس آی یکی از دلایل معامله کم این برند خوشنام در میدان ناحیه بوده. است از نکات مثبت این لپ تاپ ها نیز استفاده از بهترین (قطعات همچون صفحه نمایش، رم ، حافظه ...) و در ساخت لپ تاپ های خود.

است شما می توانید با رجوع بوسیله وب سایت شرکت آداک یا رجوع به هریک از ۴ شعبه مجموعه آداک، از مشخصات فنی، نقد و معاینه تحلیلی، امکان مقایسه ...  و لپ تاپ های معرفی شده داخل این مطلب و بیش از ۵۰۰ مدل لپ تاپ دیگر، آگاهی یافته و خریدی با اطمینان را انجام. دهید کفالت بازگشت ۱۰ روزه گرفتن کالا، ارسال کندرو و رایگان به سراسر کشور از جمله وضعیت آداک بخاطر مشتریان عفیف.

«است آداک یک گام»نزدیکتر بیشتر:بخوانید مدیاپردازش؛ اسکرین شات بگیرد و کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی برنده شویدخرید بلیط هواپیما تهران چارتر و سیستمی از ره نهنگ آسمانبازاریابی پیامکی با پنل اس ام اس وب واننرم ادوات عارض های مالی برهانلپ تاپ های شیائومی با گارانتی شرکت داتیس تجارت برتر
  • ۹۹/۰۷/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی