ریحان گراف

همان طور که می دانید اپلیکیشن ها به سه شکل توسط توسعه دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و رایگان با صیقلی درون برنامه ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به عطش بیایید و عزیمت داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان دانا پولی بودن آن شوید. همه ما این امتحان را داشته ایم. در این مواقع معمولا خواه قید استفاده از آن را می زنیم یا به متعاقب نسخه کرک شده آن می گردیم. البته نسخه بلدرچین شده هم شعر های خاص خودش را دارد و حتی می تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد درنگ.مقاله های مرتبطرفع دشوار گوگل پلی در ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای محدودیت

اما گاهی همین اپلیکیشن های پولی بخاطر مدت محدودی رایگان می شوند و ما می توانیم با انتصاب آن ها و افزودن به سیاهه اپ های خود، داخل آینده هم به آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه دهندگان بخاطر افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را بوسیله رایگان ارائه می کنند؛ بنابراین، اندرز ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی رایگان شده را یک بار دانلود کنید تا بوسیله سیاهه اپ های شما اضافه شوند. بعدا می توانید هر زمانی که خواست داشتید، از آن ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی رایگان شده امروز را معرفی کنیم.

ورزش Mystery of Fortune 2



بازی Mystery of Fortune 2 هشتمین قسمت از بازی Fortune Chronicle Episodes است. در این بازی باید سیاه چاله ها را با سپاه خود تسخیر کنید و دشمنان خود را از پا درآورید. این بازی بیشتر از ۲۰ هزار کاربر فعال فقط در پلتفرم اندروید دارد و با وارسی بازخوردهای کاربران می نبوغ گمان زد که ورزش اعتیادآوری به شمار می رود. در این بازی ۳۵ شخصیت پا بر جا و ۲۵ نوع یونیت وجود دارد که می توانید باتوجه به استراتژی خود آن ها را انتخاب کنید و به کار بگیرید. درطول بازی باید بوسیله ۱۴ منطقه سفر کنید و درمجموع ۸۵ سیاه چاله را فتح کنید.

اپلیکیشن Numberwiz



اپلیکیشن Numberwiz یک اپلیکیشن پولی رایگان شده ی اندروید است که مفت مهندسان، برنامه نویس ها و افرادی است که محاسبات ریاضی یدکی ارتکاب می دهند. این برنامه، بانک اطلاعاتی کاملی درباره ی اعداد دارد. هر عددی را که در آن وارد کنید تمام اطلاعات مربوط به آن را نمایش می دهد. از جمله اطلاعات نمایش داده شده می نبوغ به: نسب ی عدد، ریشه ی دوم عدد، لب ی سوم عدد، فاکتوریل، ائتلاف و تجزیه، تجزیه ی اعداد طبیعی، تبدیل اعداد به باینری، مایه اعداد پایه ۱۶ و... رمز کرد. همچنین، دستور کار ی Numberwiz توانایی محاسبه ی مشتق و انتگرال را نیز دارد و نسبت های مثلثاتی یک مغز را نیز می تواند داخل کسری از حین عرضه دهد. اگر تو حفظیات دشواری دارید و درعین حال با محاسبات ریاضی زیادی روبه رو می شوید، استفاده از اپلیکیشن Numberwiz سرعت شما را چندین موافق خواهد کرد.

مجموعه آیکون Hexadark



مجموعه آیکون ها به کاربران اندروید امکان می دهند درون رابط کاربری گوشی های خود تنوع ایجاد کنند و تجربه ی جدیدی برای خویشتن نما بزنند. کلکسیون آیکون Hexadark دارای بیش از ۵٬۰۰۰ آیکون مختلف است که همواره به تعداد آن تکثیر می شود. این مجموعه آیکون همچنین، بخاطر آیکون های بدون تم نیز آیکون طراحی کرده است تا بتوانید تم گوشی خود را یکپارچه کنید. علاوه پهلو انواع آیکون ها، داخل این برنامه کاربران به تصاویر پس بنیان ی HD نیز دسترسی دارند. گذشته از تمام امکانات ارائه شده در این برنامه، کاربران قادر خواهند بود که آیکون های عام نیز درخواست و در به روزرسانی های بعدی آن را گرفتن کنند. برای استفاده از این مجموعه آیکون باید از لانچری استعمال کنید که امکان تعویض آیکون های جهیز عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher.

کلکسیون آیکون Diamond



این کلکسیون دارای متجاوز از ۵٬۰۰۰ آیکون متنوع است و همچنان به این تعداد افزودن می شود. آیکون های این کلکسیون با الهام از الماس و با صراحت تمثال ۱۹۲×۱۹۲ طراحی شده اند تا در گوشی هایی با نمایشگر باکیفیت نیز ظرافت داشته باشند. سایر ویژگی های این مجموعه آیکون محتوی دسترسی به حدود ۴۰ تمثال پس اساس ی HD و امکان التماس آیکون عام می شود. برای استعمال از این مجموعه آیکون باید از لانچری کاربرد کنید که امکان تعویض آیکون های جهیز عامل را داشته باشد؛ شبیه Nova Launcher.

اپلیکیشن 80s Music Radio Pro



یک رادیوی طولانی که امکان گوش دادن آهنگ های دهه ی ۱۹۸۰ میلادی را بدون تبلیغات بخاطر کاربر فراهم می کند. این اپلیکیشن یک رادیوی اینترنتی است و سبک های مختلف موسیقی را پوشش می دهد. رله های مختلف رادیویی داخل این اپلیکیشن حاضر شده است و کاربر می تواند از بین این ایستگاه ها هرکدام را که می خواهد برگزینی نرم.

اپلیکیشن Home Workouts Gym Pro



این اپلیکیشن دستور کار ای بخاطر تمرین جسمی در خانه است. این روز ها که بوسیله سبب همه گیری ویروس کووید ۱۹ اکثر افراد باید زمان بیشتری را در خانه بگذرانند و دسترسی به مجتمع های ورزشی زیاد محدود شده، یکی از بهترین اسلوب ها بخاطر حفظ کردن سلامت جسمی، تحرک و ورزش در منزل است. این اپلیکیشن، برنامه ی تخصصی ورزشی از گرم کردن گرفته تا حرکات تخصصی را بوسیله شما آموزش می دهد و مانند یک مربی حرفه ای شما را مادون نظر خواهد داشت.

سایر ویژگی های دستور کار دربرگیرنده پناد وزنی، یادآوری برای ارتکاب بازی و ایجاد عادت روزانه، آموزش حرکات ازطریق انیمیشن، نمایش ی برنامه ی غذایی برای کاهش وزن خواه ساخت ماهیچه و… می شود. این اپلیکیشن تک تأیید متخصص های ترتیب پیکر قرار گرفته است؛ ولی ناگفته نماند پیشنهاد ما این است که حتما این اپلیکیشن، زیرنظر یک مربی فنی استعمال شود تا از آسیب های احتمالی جلوگیری شود.

اپلیکیشن Prepositions Test
  • ۹۹/۰۶/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی