ریحان گراف

به تازگی بلومبرگ گفته ی مینگ چی کو، تحلیلگر اپل را تأیید کرده و از نمایش ی شارژرهای بی سیمی جدید این شرکت خبر داده است. ماه ژانویه، کو مدعی شد که اپل پد شارژر بی سیم کوچک تری برای کاربران آیفون عرضه می درنگ. به گفته ی او، شارژر جدید از محصولاتی از اپل پشتیبانی می بطی ء که قرار حیات نیمه ی اول سال ۲۰۲۰ ارائه شود؛ اما همه گیری کووید ۱۹ برنامه های اپل بخاطر نمایش ی محصولاتش را بوسیله تعویق انداخت. گفته می شود پد شارژی جدید، قابلیت های کمتری از ایرپاور دارد.

در سال ۲۰۱۷، اپل پد شارژر بی سیمی ایرپاور را رونمایی کرد و مدعی شد که شارژر بی سیم می تواند غصه زمان دستگاه های اپل ازجمله آیفون و ایرپاد و اپل واچرا شارژ کند. درون رونمایی این محصول، شریک سازنده اعلام کرد ایرپاور تا انتهای سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه می شود.

با اینکه علیه معرفی کردن شده با قابلیت های ویژه اش توجهات زیادی را به خود فراخوانی کرد، هیچ گاه بوسیله بازار ارائه نشد. بوسیله گفته ی کارشناسان، اپل درباره ی شارژرهای بی سیم زیادی اغراق کرده حیات. اپل پس از اخبار اطلاع نمایش نشدن محصولش، بیانیه ای صادر کرد و گفت ایرپاور به استاندارد های مدنظر نرسیده است. همچنین، یکی از مشکلات پا بر جا این شارژرها، داغ شدن متجاوز از حدشان بود که احتمال ترکیدن مایه بود داشت.مقاله ی مرتبط:چرا تولید ایرپاور لغو شد؟

یکی از ادعاهای اپل بخاطر ایرپاور این بود که شارژر یادشده می تواند هم زمان آیفون و ایرپاد و اپل واچ را شارژ بطی ء. معلومات دقیقی از شارژر متاخر در دست نیست؛ ولی گفته می شود قابلیت های این شارژرها ناچیز از ایرپاور است. احتمالا شارژر جدید اپل یکی از وسیله های اپل را شارژ درنگ و از شارژرهای کنونی کمی پیشرفته تر باشد.

درحالی که غول فناوری سیلیکون ولی روی تاسیس شارژر بی سیم کار می کند، استارتاپ آیرا، واقع تو آریزونا، فناوری جدید فری پاور را هفته ی جاری عرضه می کند که می تواند قابلیت های ذکرشده درباره ی ایرپاور را پیاده کند و علاوه بر اپل، با دستگاه های دیگر ازجمله سامسونگ و گوگل سازگار است و از آن ها پشتیبانی می بطی ء.

شارژر متاخر مشارکت آیرا Nomad Base Station Pro نام دارد و از گوشی های هوشمند و هدفون هایی مانند ایرپادها پشتیبانی می کند؛ ولی اپل واچ را شارژ نمی درنگ که یکی از معایبش محسوب می شود. همچنین، درون آزمایش های اخیر دیده شده که پد شارژر نومند گجت ها را باهم اشتباه می گیرد و گاهی شارژردهی را ایستا یا کُند می کند. شرکت سازنده خلق کردن این مشکل را بوسیله وجود باگ تو الگوریتمی ربط می دهد که بخاطر جلوگیری از داغ شدن بیش ازحد تو دستگاه به فرمان گرفته شده است.بیشتر بخوانید:آیفون 12 اپل بیستم شهریور با اپل واچ سری 6 رونمایی می شود؟آموزش پین کردن دید منتخب اینستاگرام داخل آیفون و اندرویدیونیتی برای ارائه عمومی سهام اقدام می کندکاهش ۲۰ درصدی فروش گوشی های هوشمند در گیتی داخل فصل دوم سال ۲۰۲۰تصاویر جدید آیفون 12 پرو مکس، قابلیت های نمایشگر و دوربین آن را نشان می دهند
  • ۹۹/۰۶/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی