ریحان گراف

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصادنیوز و به نقل از دیکریپت، معامله گران در این هفته تماشاچی تکثیر بها بیت کوین بودند تا این که نرخ این ارز دیجیتال در اواخر هفته دچار افت شد. مقابل داده های سایت کوین مارکت، نرخ بیت کوین تو روز ۲۸ ژوئن به ۹۰۵۴ دلار روان است.

بین کوین هفته گذشته را با قدرت و با قیمتی حدود ۹۳۰۰ دلار آغاز کرد. داخل عصر روز دوشنبه همچنین با بها ۹۶۸۰ دلار به بالاترین قیمت خود تو هفته ی گذشته رسید. اما این ارز دیجیتال دچار ارتعاش شد و افزایش قیمت هفتگی خود را از دست رحم. شانس تاجران در روز چهارشنبه به پایان رسید، چرا که ارج بیت کوین کاهش یافت. قضیه کاهش ارج بیت کوین تا جایی پیش رفت که ارزش این ارز داخل صبح روز پنج شنبه به ۹۱۱۴ دلار رسید. قیمت بین کویت در روز پنج شنبه به ۹۳۲۰ دلار افزایش یافت ولی با دنباله ی مسئله کاهشی درون اواخر هفته، در روز یکشنبه بوسیله ۸۹۷۵ دلار رسید. این مقدار کمترین مقدار بیت کوین داخل یک ماه اخیر است. 

این نوسانات بیانگر این است که بیت کوین در تلاش است از مرز افسانه ای ۱۰ هزار دلار عبور نرم. این نما برای معامله گران زیاد مهم است چرا که قیمت بیت کوین در ماه فوریه به ۱۰ هزار دلار فصیح بود. اما همگام با کاستی بازارهای جهانی تو اواسط ماه مارس، ارج بیت کوین نیز کاهش پیدا کرد. تو حال حاضر، نرخ بیت کوین تا کمیت یدکی گشایش یافته است و تا اینکه بارها از مرز ۱۰ هزاره دلار عبور کرده است. اما عملکرد ضعیف بیت کوین در هفته ی گذشته نشان دهنده ی این است که میدان هنوز به شرایط عادی بازنگشته است.

  • ۹۹/۰۴/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی