ریحان گراف

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، این آتش سوزی ها علاوه بر اینکه چهره نازیبایی از فطرت علامت می دهند باعث بروز مشکلات زیست محیطی زیادی بخاطر مردم و اکوسیستم منطقه و همپنین خبردار آمدن خسارات اقتصادی می شود.  

حمیدرضا دانش، کمک بهبود تولید گیاهی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با خبرنگاران گفت: این کار میکرواورگانیسم های گور را همچنین از بین می برد.  

وی تصریح کرد: با کاهش مواد آلی، گیاهان زراعی تحمل خود را در برابر آفات، بلای ناگهانی ها، خشکی، گرما و سرما از مشت می دهند.  

معاون گشایش تولید گیاهی اداره جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری اعتراف کرد: آتش زدن پس چر در مزارع منکر محسوب می شود، با کسانی که به آتش سرقت کردن پس چر اقدام کنند برخورد قضایی می شود.  

وی خاطرنشان کرد: کشاورزان معمولا برای اینکه مزارع سریع تر آماده کشت شوند، پس چر را می سوزانند که این کار آسیب زیادی بوسیله فضا زیست وارد می درنگ.  

معرفت تأکید کرد: معمولا در چهارمحال و بختیاری آتش زدن پس چر توسط کشاورزان ادا نمی شود، در مقابل این کار باعث آسیب کوفتن بوسیله بافت خاک و کاهش حاصلخیری آن می شود.
  • ۹۹/۰۳/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی