ریحان گراف

تدروس آدهانوم، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت دیروز سطح ارزیابی این سازمان از خطرات و تأثیرات بالفعل ناشی از مسری ویروس کرونای جدید در سطح گیتی را «زیاد زیاد» اعلام کرد. چندروز پیش، این سازمان از سرعت بالای عالمگیر کووید۱۹ در کشورهای اکراه جنوبی، ایران و ایتالیا ابراز نگرانی زیادی کرد. با این حال، اداره بهداشت جهانی هنوز وضعیت را همه گیری جهانی قلمداد نمی یواش اما اعلام کرده است که کشورهای جهان باید در بار ی آمادگی بخاطر آن استراحت داشته باشند. همه گیری جهانی خواه دنیاگیری زمانی عارض می دهد که یک بیماری عفونی در بسیاری از بخش های جهان به آسانی از فرد بوسیله فرد منتقل شود.مقاله های مرتبط:ویروس کرونا؛ گیتی باید برای همگی گیری جهانی آماده شود

آدهانوم می گوید:آنچه ما حالا می بینیم، اپیدمی هایی از ویروس کرونا در چند سرزمین است، اما بیشتر موارد هنوز می تواند به تماس های شناخته شده یا گروهی از موارد، ردیابی شود. ما هنوز مشاهده نمی کنیم که ویروس بوسیله صورت آزادانه درون جوامع تو حال انتشار باشد.

سازمان جهانی بهداشت اخبار کرد که روز پنجشنبه ویروس کرونا بوسیله کشورهای دانمارک، استونی، لیتوانی، هلند و نیجریه برای بدوی وهله گونه یافته است و این موارد به ایتالیا مربوط بوده اند. بنا بر اعلام این موسسه درمجموع، ۲۴ تک ابتلا بوسیله کرونا از ایتالیا به ۱۴ کشور و ۹۷ تک از ایران به ۱۱ کشور رفته اند. پیش از این کشورهایی همچون افغانستان، پاکستان، کویت، بحرین، عراق، نیوزیلند، کانادا، لبنان، بحرین، عمان، گرجستان، استونی، آلمان، نروژ، سوئد، اسپانیا، بلاروس و نینگ شیا، منطقه ای داخل شمال غربی چین از ابتلای شهروندانی به ویروس کرونای متاخر خبر داده بودند که از ایران به این کشورها سفر مستقیم یا غیرمستقیم داشته اند. کنار همین اساس تاکنون کشورهای ارمنستان، گرجستان، ترکیه، پاکستان، افغانستان، اتریش، عراق، کویت، عمان، تاجیکستان، امارات متحده عربی، قزاقستان (از ۱۱ اسفند)، هند، روسیه و استرالیا سفرهای خود به ایران را وزن کرده خواه مرزهای خود را بسته اند. آخرین وضعیت مرزهای زمینی و هوایی ایران با سایر کشورها را می توانید از اینجا ببینید.

شمار مبتلایان بوسیله مصیبت کووید۱۹ در سطح دنیا امروز از ۸۵ هزاره نفر فزونی کرد و در ایران، تا اطلاع دادن آخرین آمار که قفا دیروز بوده، به ۳۳۸ تن رسیده؛ داخل این میان ۳۴ نفر از حزن وطنانمان جان خود را از مشت داده اند.

خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع رسمی اعلام کرد که وزرای بهداشت اتحادیه اروپا روز جمعه آینده، ششم مارس خواه ۱۶ اسفند، جلسه ای با موضوع مقابله با ویروس کرونا تشکیل خواهند داد.بیشتر بخوانید:استرالیا محدودیت هایی را برای عروج ایرانیان وضع کردکیت تشخیص کرونا توسط وزرات دفاع ساخته و آزمایش شدشناسایی ۲۰۵ تک جدید ابتلای شدید بوسیله کرونا در کشوراستفاده از پیام رسان های خارجی درون مایه های حاکمیتی، دولتی، مدارس و دانشگاه ها ممنوع استاحتمال ابتلای مکرر به ویروس کرونا وجود دارد؟
  • ۹۸/۱۲/۱۰

نظرات (۲)

  • مجله آموزشی پاسخجو

  • سلام ما یه گروه پرسش و پاسخ زدیم که میتونید سوالات تونو در زمینه آی تی ( کامپیوتر ، موبایل ، برنامه نویسی ، وردپرس ، سئو ، دیجیتال مارکتینگ و ... ) بپرسید تا توسط کارشانسان و متخصصین حرفه ای پاسخگویی بشه. 
    لینک فعلی گروه :
    https://t.me/joinchat/ORqHMEZ5ui5Scslq8YDqjw
    درصورتیکه نتونستید وارد بشید از طریق آیدی گروه :
    pasokhjo_it عضو گروه شید. 

    همچنین شما میتوانید از سایت ما نیز دیدن کنید.

    pasokhjo.com

    سایت دیجی ادفا مرجع نیازمندیهای دیجیتال فارسی راه اندازی شد و شما میتوانید بصورت رایگان آگهی های خود را ثبت کنید ( استخدام  و کاریابی - معرفی خدمات و محصولات - معرفی سایت و فروشگاه اینترنتی ) 
    Digiadfa.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی