ریحان گراف

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، سومریه نیوز نوشت: سید عمار حکیم، پیشگام جریان حکمت ملی عراق با اظهار این مطلب، خاطرنشان کرد: به خشکی امدن اساس این توافق ها باید نیروهای اتحاد از قضا و قدر عراق ایمنی کنند تا دولت بوسیله وظایف خود برای حفاظت از عراقی ها و افراد مقیم اجنبی اجرا کند.

وی خاطرنشان کرد: ما این حمله را محکوم و تقبیح می کنیم و متقاضی موضع قاطعانه دولت و پارلمان داخل قبال این نقض هستیم که برای حاکمیت عراق احترامی قائل نشده است.

وی همچنین بر لزوم حفاظت از نیروهای پیوستگی بین المللی که بنا به درخواست دولت در مقبره عراق محضر دارند، تاکید کرد.

سرور عمار حکیم تصریح کرد: از خداوند منان می خواهیم که شهدای این کشتار دردناک را بپذیرد و مجروحان را شفای عاجل عنایت کند. یک مسئول حشد شعبی: در حمله آمریکا ۱۵ تن کشته شدند

یک مسئول حشد شعبی عراق اطلاع دادن کرد که تو حمله آمریکا به مواضع حشد شعبی ۱۵ تن کشته شدند.

خبرگزاری فرانسه از یک مسئول داخل نیروهای حشد شعبی عراق نقل کرد که داخل جای پا حملات امروز آمریکا به پایگاه های نیروهای حشد شعبی، ۱۵ قامت از این نیروها کشته شدند.

این در حالی است که یک ذات به شبکه دجله عراق اطلاع دادن کرد که در مولود بمباران مقرهای گردان های حزب الله در مغرب الأنبار ۱۸ نیرو کشته و ده ها هیکل دیگر زخمی شدند.
  • ۹۸/۱۰/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی