ریحان گراف

ASGHاپلOOOON (Apple) مبتلا برنامه ریزی برای عرضه ی ابتدایی علیه واقعیت افزوده ی (AR) AR خود در سال ۲۰۲۲. است موافق گزارشی که چندی پیش در سایت The Information و به نقل از منابع مهیا در مجمع ی درون کارمند اپل برای معرفی محصولات منتشر شد، کوپرتینونشین ها درصدد ارائه ی یک هدست واقعیت افزوده تو سال ۲۰۲۲ و یک عینک واقعیت افزوده تا سال ۲۰۲۳. هستند در گذشته، هذیان زیادی درباره ی عینک های اپل به گوش می رسید که گپ از آغاز ارائه ی آن ها در سال ۲۰۲۰ کرده بودند، اما زمان حال براساس گزارش های متاخر به نظر می رسد که این غول فناوری برنامه ی بسیار ملموس مرطوب و واقعی نم از آنچه تو گزارش های پیشین گفته می شد، برای محصول خویشتن درون دیدن.

دارد جزئیات یدکی درباره ی ثمر متاخر اپل در دست نیست؛ ولی گزارش فوق بوسیله چند مورد درون طراحی محصول اشاره کرده. است محصولات متاخر بوسیله گفته ی بلومبرگ شامل قابلیت هایی برای برگزاری جلسات مجازی، تماشای ویدئو و بازی خواهد. حیات استعداد های مذکور نتیجه ی استعمال از سیستم حسگر سه بعدی جدیدی هستند که در سال های گذشته توسط خویشتن کوپرتینویی ها طراحی و تولید شده. است به دید می رسد که حسگر متاخر نسخه ی توسعه یافته ی فناوری FaceID مورد استفاده در آیفون های جدید. است گفته می شود که اپل مشغول کار روی لنزهایی است که تو صورت استفاده ی کاربر از واقعیت مجازی، به فام تیره درمی. آیند این فرمان باعث می شود که دیگران بدانند حواس بی تا مذکور بوسیله آن ها.

زدودن مقاله های:مرتبط اپل تا سال ۲۰۲۲ هدست واقعیت افزوده ی خود را وارد بازار می کندآیفون و آیپد پرو اپل سال آینده به حسگر سه بعدی جدیدی مجهز می

شوند حدود ۱۰۰۰ نفر از مهندسان اپل مشغول کار روی ایده های واقعیت رمزی و واقعیت افزوده. هستند تیم کوک، مدیرعامل این شرکت، چندین سال است که همچنان مصرانه روی ایده ی واقعیت افزوده تاکید می. کند همچنین، گزارش ها به برنامه های اپل مبنی پیاده شدن اجرای برنامه هایی برای دعوت توجه دستور کار نویسان به این پلتفرم درون سال ۲۰۲۱ اشاره کرده. اند آنچه آشکار است آن است که اپل دستور کار ی سابق الذکر را بوسیله نشانی تعهدی بزرگ در حوزه ی کسب وکار خود گلچین کرده است، نه یک پروژه ی جانبی.کوچک عینک های اپل، جایگزینی برای

آیفون شاید جالب توجه ترین مقدر شدن از گزارش فوق آن اندکی باشد که به عقیده اپل درباره ی تصاحب موقعیت گوشی های هوشمند توسط عینک واقعیت افزوده رمز می. بطی ء طبق آنچه مدیران اپل در جلسه ی داخلی خود گفته اند، این اتفاق درون کمینه از یک دهه اتفاق خواهد. افتاد آن ها امیدوار هستند که تا سال ۲۰۳۰ گوشی های آیفون و در کود ی بعد، همه ی گوشی های (اندرویدی حداقل داخل بازارهای پیشرفته تر) غربی منسوخ.

بشوند ارتکاب آنچه داخل تامل مدیران اپل می گذرد، حکم آسانی. نیست عینک های واقعیت افزوده ی فعلی لزوما باید به یک گوشی هوشمند هموار شوند تا یکدلی داده ها، ذخیره سازی و انبوهی از استعداد های پردازشی موردنیاز اپلیکیشن های واقعیت افزوده امکان پذیر. باشد سوق دادن این ثمر بوسیله سمت عینک هایی سبک پیمانه و صیقلی خورده نیازمند پیشرفت های مهندسی بسیاری. است اولین تبار از محصولات واقعیت افزوده ی اپل قطعا قابلیت انجام کارها به صورت مستقل را نخواهد داشت و کاربر همچنان متکی به گوشی های داخل جیب خود خواهد. بود اما گزارش می رسد که مهندسان اپل به شدت مشغول کار روی سیستم عامل جدیدی به معروفیت rOS هستند تا امکان فقره دستگاه های موجود با هدست ها و عینک های آینده را حاضر.



سازند درون صورت برطرف کردن موانع فنی، چرا نباید باور کرد که عینک های واقعیت افزوده می توانند جایگزین بسیاری از نیازهای کاربران بوسیله گوشی های هوشمند شوند؟ با استفاده از این عینک ها، ارسال پیام و برقراری تماس قطعا شدنی خواهد بود؛ تماشای ویدئو و بالا و پایین کردن نقشه های دقیق در جهت های مختلف تیمار شدنی. است عایق دیگری که تو حال برطرف شدن است، تعامل کاربر با عینک بوده که این مشکل از لحاظ تشخیص صدا صعود هایی را تجربه کرده است و به گمان زیاد، فناوری تشخیص اشیاء سه اتیه نیز کلید محلول این مشکل خواهد.

وجود به راحتی می توان کارهای امکان پذیر با واقعیت افزوده را تصور. کرد حتی محبوبیت برخی از کاربردهای آن تاکنون ثابت هم شده. است پدیده ی پوکمون (گو Pokemon) Go که درون سال ۲۰۱۶ عرف پیدا کرد را می توان اولین مواجهه ی بسیاری از افراد با دنیای واقعیت افزوده. دانست امروزه، بسیاری از کاربران از این فناوری برای فیلترهای اسنپ چت، ترجمه ی فوری متن، تماشای هنرمند ها و تجهیز مسکن ها استفاده می. کنند واقعیت افزوده، هم اکنون، ابزاری مفید در گوشی های هوشمند است؛ اما عینک های واقعیت افزوده امکانات جدیدی برای کسب تجاربی جذابت تر و حتی مفیدتر پیش روی کاربران قرار می دهد؛ تجربه هایی که از بازی تو دنیا واقعی تا جمع آوری بلافاصله اطلاعاتی محتوایی درباره ی موضوعات مختلف، از موجب یابی تا شناخت انسان ها را در برمی.گیرد مسیری که واقعیت افزوده پیمود تا به اینجا

برسد بوسیله طور یقین، اپل اولیه شرکتی تراشیدن که با این باور رسا که واقعیت افزوده، آینده ی محصولات مصرفی. است مایکروسافت هم سال ها است که مشغول کار روی هولولنز بوده و به تازگی هولولنز ۲ را با  قیمت ۳۵۰۰ دلار و عزب برای مقاصد تجاری به راسته عرضه کرده.

است واقعیت افزوده برای آنکه جهش مبصر بعد اینده آدم ها در دنیای فناوری باشد، شانسی برابر با سایر رقبا

دارد عینک گوگل هم یکی دیگر از محصولات واقعیت افزوده محور است که بوسیله پندار فشارهای طرفداران حفظ حریم خصوصی در همان دوره ی بیع مقیاس ی ابتدایی ی آن، مجبور به ترک بازار. شد اما این عینک همچنان در دست توسعه برای کاربران کارمند قرار. دارد باهم اتحاد کردن های دیگری هم هستند که مبتلا کار روی چنین ایده ای هستند که از آن عموم می توان به توشیبا، اپسون و Vuzix رمز. کرد نکته ی تامل برانگیز آنکه، بیشتر ایده های علو در دسته ی محصولات کارمند و حرفه ای می.

گنجند اپل تمامی تلاش خویشتن را معطوف دلربایی های کاربرپسند کرده که خواسته ای بسیار مبصر. است شاید استقبال از عینک های اپل گرم برنده از استقبالی باشد که از عینک گوگل به ارتکاب. آمد چرا که رسانه های آمریکایی معمولا اخبار کوپرتینو را بهتر از اخبار مانتین ویو پوشش می.

دهند نمی توان این حقیقت را منکر شد که عینک های واقعیت افزوده تغییراتی اساسی در نحوه ی تعامل کاربر با گیتی و با افراد دیگر و حتی نحوه ی تعامل فناوری با انسان ها ایجاد خواهند. کرد مایه های اختصاصی واقعیت افزوده مشابه عینک ها، حتی داده های بیشتری هم درباره ی محیط گرداگرد انسان ها کاربرد می کنند و برای تولید و ارائه ی محتوا، سرنخ های صوتی و تصویری بسیاری از زندگی انسان ها ثبت می. کنند افزون پیاده شدن این، مردم ها مجبور خواهند شد بسیار بیشتر از زمانی که گوشی ها را در جیب ها و لذت های خود محموله می کردند، این عینک ها را روی چشمان خویشتن نگه دارند و تا اینکه آن ها را شریک دم ی خصوصی عمر خود. کنند نکته ی اندیشه پذیر آن است که بوسیله دید نمی رسد درباره ی پیامدهای مصرف از این محصولات خانگی هوشمند در حریم خصوصی کاربران به آن ها آگاهی و بانگ داده شده.باشد واقعیت افزوده و آینده ی محاسبات



انحصاری واقعیت افزوده را می استعداد گام اجتناب ناپذیر بعدی در محاسبات شخصی و مستخدم. دانست کاربردهای این فناوری را داخل طیف وسیعی از ضروریات زندگی، از تفریح گرفته تا اهداف موثر می استعداد مشاهده.

کرد آشکار است که واقعیت افزوده، جایگاهی محوری در برنامه های آینده ی محصولات اپل دارد و این نقش تنها بوسیله مجاهدت های زیادی که این باهم اتحاد کردن بخاطر توسعه ی این فناوری انجام می دهد، محدود نمی. شود خواست می رود که داخل سال های آینده، واقعیت افزوده در گوشی های هوشمند آینده، در هر سطح و قیمتی، حضور بسیار بیشتری داشته. باشد حضور این فناوری در گوشی های همراه طی سال های آتی، سنگ زیربنای ابتدایی محصولات مبتنی پهلو واقعیت افزوده، مانند عینک گوگل را بنا خواهد.

گذاشت باید هواخواه ماند و دید که آیا محصولات پوشیدنی قرین عینک اپل را می توان همان فرم فاکتوری دانست که خوش نویسی آینده ی واقعیت افزوده را گلچین می کنند یا. نه واقعیت افزوده بخاطر آنکه تیک بزرگ بعدی انسان ها در دنیای فناوری باشد، از شانسی برابر با سایر رقبای خود برخوردار.است بیشتر:بخوانید قانون گذاران آمریکایی اپل را به سوءاستفاده از قوانین حریم خصوصی متهم کردندجانی آیو، طراح بسیاری از پرفروش ترین محصولات اپل، این شرکت را صرفنظر کرداینتل رویکردهای رقابتی کوالکام را دلیل انقراض در راسته تراشه های مودم می داندبا نیکوترین هدفون و ایربادهای تمام بی سیم آشنا شویدنحوه راندمان تکمه ی شاتر در قاب محافظ Smart Battery آیفون معلوم
  • ۹۸/۰۹/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی