ریحان گراف

سپهبد خان «محمد باقری» روز دوشنبه درون مراسم تجلیل از برترین های آموزش نیروهای مسلح تو دانشگاه هدایت پاسدار امام حسین (ع) اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران امروز با دشمنان زشت عهد، بد اخلاقی و تزویر همچون آمریکا رو بوسیله رو است که از یک روشنایی فشار را بر جمهوری اسلامی ایران تکثیر می دهد و از سوی دیگر ثانیه از مذاکره می زند.

وی ابرام کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هوشمندانه، دقیق و مستمر تمام حرکات دشمنان خویشتن را زیر نظر دارند و رصد می کنند و در رخ احتیاج به رخساره آشکار، پرقدرت و با شدت با دشمنان پیرو و منافع ملی برخورد و در منطقه ای زیاد وسیع دفاع خواهند کرد.

رئیسستاد کل نیروهای مسلح افزود: هیچ ملاحظه ای را در قالب پنهان کاری و تقلب نخواهیم داشت زیرا این طور دوراندیشی ای را کشوری تو دستور امر خود قرار می دهد که ضعف غلبه و توانمندی داشته باشد اما امروز بوسیله لطف خداوند، ایران اسلامی درون اوج غلبه و دشمنانش در نهایت خردی هستند.

سرلشکر باقری با اظهار اینکه ما امروز با راهبرد خطرناکی از سوی دشمن مبنی بر تنگ کردن فزاینده و مرام مذاکره روبه رو هستیم، افزود: رژیم بعث عراق نیز در دوران دفاع مهذب شهرهای ما را بمباران کیمیایی و موشک بارش می کرد و همزمان شعار صلح نیز سر می داد؛ جمهوری اسلامی ایران امروز با یک صدام جدیدی به نام ترامپ روبه رو است که با سیاق های تیره غوغا اقتصادی و تلاطم جریان بر هیچ کشوری این طور فشاری وارد نکرده است.

وی با یادآوری اینکه این تنگ کردن ها با مرام قرار دادن ایران بین ۲ گزینه دعوا و مباحثه هستند، گفت: جمهوری اسلامی ایران گزینه مقاومت و دفاع انقلابی و فعال را انتخاب کرده و منیع پای آن ایستاده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دنباله داد: آمریکا و اذنابش فرافکنی هایی مرتبط با حوادث اخیر در خلیج فارس (انفجار درون بندر فجیره امارات و انفجار در ۲ نفتکش داخل دریای عمان) را مبنای اتهام بوسیله ایران فراغت داده اند، آنها باید به این واقعیت آشنا باشند که جمهوری اسلامی ایران اگر اراده ای مبنی بر جلوگیری از صدور نفت از خلج فارس را داشته باشد به دلیل قدرتمندی کشور و نیروهای مسلح، آن اراده را به طور طولانی محقق و بوسیله طور علنی و آشکار اعلام خواهد کرد و همچون آمریکا تروریست فریبکار و نا امن کننده جهان و اذناب منطقه ای و بین المللی آن فریبکاری و پنهانکاری نخواهد کرد.
  • ۹۸/۰۳/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی