ریحان گراف

همان طورکه فن شناسی زندگی همگی ی ما انسان ها را عرشه تأثیر قرار داده، تصرف و کارها نیز متأثر از تغییرات فناوری ها هستند. امروزه، موسسه ها بیش از گذشته از ابزارهایی برای تحلیل داده های مشتریان و کسب وکارشان استعمال می کنند. هوشمندی تجاری فرایند تبدیل داده تازه کار جمع آوری شده از قسمت های مختلف شرکت و تبدیل آن بوسیله اطلاعات بافایده است.

نرم افزارهای هوشمندی تجاری به سازمان این امکان را می دهد که داده ها را به آسانی جمع آوری و تحلیل کند و سپس بوسیله عنوان اطلاعاتی ارائه دهد که می توان براساس آن رفتار یا درون غرض گیری آگاهانه از آن استعمال کرد. به عنوان مثال داده هایی را درون نظر بگیرید که در فروشگاه زنجیره ای جمع آوری می شود. روزمره دَه ها خواه تا اینکه صدهاهزار تراکنش در پیشخوان حسابداری فروشگاه ثبت می شود. با وارسی این داده های خام معاملاتی، می توان اطلاعات اساسی مانند اقلام فروخته شده و زمان و مقدار معامله آن ها  را گرفتن کرد.

فروشگاه زنجیره ای با استفاده از یواش افزار هوشمندی تجاری می تواند داده های خام محصول را به معلومات تغییر کند و با استفاده از آن درک عمیق لطافت از وضعیتش به دست آورد. برای مثال، اینکه چگونه تخفیفات و اقدامات ترویجی جریان فروش را تغییر می دهد یا به واسطه ی تعقیب روندهای فروش مشتریان، واحد تدارکات در می یابد که کدام محصولات را باید بخرد. علاوه کنار این، مدیریت می تواند اطلاعاتی مانند این به مشت آورد که ابتیاع مشترک چه محصولاتی با هم علت اضافه سودا می شود و کدام محصول تو هر بخش فروشگاه بیشتر فروخته شده است.

با این سنخ نگاه به اطلاعات حیاتی سازمان، هوشمندی تجاری به شرکت ها امکان بهبود راه کسب و کارشان را می دهد. شرکت هایی که به این اقتدار مجهز شده اند، می توانند محصولات و خدماتی ارائه کنند که هم حداقل قیمت و بیشترین معیار کارایی را داشته باشند و غصه درآمد و سود شرکت را افزایش دهند.همکاران سیستم درون مبنا ی هوشمندی تجاری چه خدماتی ارائه داده است؟

شرکت همکاران جهیز به دلیل سال ها تجربه ی درخشان درون وابستگی با هزاران مشتری داخل صنایع مختلف، بوسیله آنان نرم افزار هوشمندی تجاری ارائه کرده است. این بطی ء اسباب متراکم اطلاعات جهیز های عملیاتی دایره را در ساختاری تجمیعی، اختصار شده، تحلیلی و کم قیمت بخاطر نیازهای اطلاعاتی مدیران و تحلیلگران تصرف و فرمان آماده می کند تا گزارش گیری و ساخت داشبوردهای مدیریتی و تجزیه و تحلیل مفروضات را در فضا کاربری سهل و کاربردی امکان پذیر نرم.

براساس تعاریف جهانی، بستر بطی ء افزاری BI باید امکانات مشخصی در حوزه های مصوّرسازی اطلاعات و تجزیه و تفریق معلومات و یکپارچه سازی اطلاعات دراختیار داشته باشد. راهکار هوشمندی تجاری همکاران سیستم زنبیل کاملی از امکانات کاربردی بطی ء افزاری و تکنولوژیکی در این سه حوزه دارد. همچنین، هوشمندی راهکاران همراه یا Mobile BI قابلیتی است که در یکپارچگی تمام با نسخه ی زیر وب سیستم دسترسی مدیریت شده و ایمنی به مفروضات را در هر زمان و جا روی گوناگون دستگاه های موبایل و تبلت حاضر می درنگ.

درکنار انتزاع های آماده، آویشن تثبیت BI نیازها و دغدغه های اختصاص مدیریتی هر سازمان را داخل فرایند مدل سازی و اجرای جهیز BIدر دید خواهند گرفت. همچنین با فراهم سازی خرمن داده ای کامل از معلومات حوزه های عملیاتی مختلف سازمان، امکانات متنوعی برای ساخت متمایز ها و گزارش ها و داشبوردهای جدید مقابل نیاز دراختیار کاربران وجود دارد. دسترسی مدیریت شده به گزارش ها و داشبوردهای تحلیلی روی وسیله های همراه از دیگر ویژگی های راهکار هوشمندی تجاری همکاران سیستم است. شریک های جلال ازجمله نوین چرم، بهروز، شاپرک و تپسی از مشتریان یواش افزار هوشمندی تجاری همکاران سیستم هستند.ادراک تجاری ابری چیست؟

پیاده سازی هوشمندی تصرف وکار اغلب مستلزم گیرایی داده توانمند و زیرساخت حرفه ای و قدرتمند است. موسسه های مبصر معمولا بوسیله دلیل امکان تجهیز این زیرساخت ها از راهکار هوشمندی تجاری استقبال می کنند؛ اما درون تصرف وکارهای کوچک و متوسط اغلب امکان هزینه های سنگین برای تجهیز زیرساخت بود ندارد. از این رو، همکاران سیستم برای اینکه بتواند بوسیله نیاز این طیف از میدان پاسخ دهد، راهکار هوشمندی تجاری را پهلو بستر رایانش ابری عرضه کرده است. از این طریق موسسه ها بی حاجت از تأمین و نگه داری از زیرساخت می توانند ازطریق دیتاسنترهای همکاران جهیز از داشبوردهای مدیریتی کنار بستر رایانش ابری استفاده کنند.

درواقع، پر هزینه ترین بخش در هوشمندی تجاری فرایند آماده سازی اطلاعات و داشتن زیرساخت مناسب است که داشبورد راهکاران ابری این مسئله را حل کرده است. به کارگیری هوش تجاری ابری علاوه بر کاهش هزینه های زیرساختی، این امکان را برای سازمان ها فراهم می درنگ که داشبوردهای عملکردی اداره در هر زمان و مکانی بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی دراختیار تصمیم گیرندگان باشد و هزینه ها متناسب با حجم کسب و کار و تراکنش های راه اندازی پرداخت شود.بیشتر بخوانید:انتخاب برند مایع ظرفشویی کم قیمت با اکالا رنکتبدیل بازدیدکنندگان بوسیله خریدار با آژانس گرندیماایمپلنت فوری در کلینیک دندانپزشکی مدرنخرید و فروش تویوتا لندکروز با خودرو ۴۵پیام رسان حقوقی بنیاد وکلا
  • ۹۹/۰۸/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی